Začnime s umiestnením podrobných 2 x 1 metrových máp podobných alebo totožných z tejto stránky, s vyznačením plánovaných výluk (aby sa to nemuselo tlačiť a meniť každý mesiac, v prvých rokoch fungovania by nemuseli byť plnofarebné), na vitríny by sa vypísal tender, na údržbu taktiež, s priamou možnosťou umiestňovania reklamy k nim, za ktorú by inkasoval peniaze priamo podnik, alebo najprv správca, až potom podnik určitý podiel).
To by v Bratislave prijalo mnoho ľudí, najmä tú najzaujímavejšiu skupinu, ktorá bude húfne nakupovať jednorázové CL.
co sa tyka akustiky, ta mila pani by mohla hovorit toto:
"Nachadzate sa v linke cislo XX. Nasledujuca zastavka je YY (nablizku je/su WW - toto by v slovencine nemuselo byt). Konecna zastavka je ZZ, cestou nasleduju prestupne uzly PP.
a otom v anglictine:
"You are now in line XXa. Following stop is YY (nearby is/are WWa). The terminus of this line is ZZ via important stops PP"
a teraz vysvetlivky..
XX - cislo linky
XXa cislo linky v anglictine
YY - nasledujuca zastavka
WW - nieco z mnoziny "sluzby,nakupne centrum, nemocnica, letisko, stanica atd)
WWa - to iste co WW len v anglictine
ZZ - konecna
PP - dolezite prestupne uzly (mohla by ostat databaza doterajsich co scrolluju na vonkajsom transparente)...
myslim ze ta mila sympaticka teta by to zvladla.. otazne je ci by to ti informatici v dpb dokazali spravne spodmienkovat...
Amos> ale do mlynskej chodi aj linka 30, 37 a 31 a 39, tak nehovor len o 32ke vravim ked zatrolejovat, tak poriadne...
co sa tyka informovania... neviem ci je to problem... na vnutornom buse by scrollovalo toto:
- Linka/Line: 20 (po zavreti dveri)
- Nasl. zast.: OD Saratov (10 sekund)
- Following stop: OD Saratov (10 s)
- Spiecial: Shopping (5s) (ine moznosti - Landmark, Hospital, Services, Transportation a pod, ak by nebolo, tak by sa vynechalo)
- Konecna: TESCO Lamac (10s)
- Terminus: TESCO Lamac (10s)
- Cez - (scroll) Damborskeho, STK.... (10s)
- Via - (to iste) (10s)
a pocas jazdy az po otvorenie dvery by sa striedala nasledujuca zastavka, konecna a cez (pricom "cez" by zobrazovalo len uzly, ktore nie su)
KLF, S499.1023> inak, nebolo by (v dalekej buducnosti) praktickejsie nakupit dvojsmerne elektricky a prestavat obratiska, ktore by boli jednak mensie a predovsetkym by sa v nich nenicili kolesa a nepiskali by? tusim v Stutgarte to tak maju ze "obratisko" = zlucenie parovej trate do jednej kolaje, ktora sa nasledne deli na pocet kolaji adekvatny poctu konciacich liniek...
Je jedno čo spravil s centrom, stretávame sa tu hádam dopravopati, preto pozeráme najprv na túto kategóriu. Vymenil Ďurkovský vedenie DPB? Nevymenil. Tak o čom?
Re #69683 S499.1023: Ale peniaze peniaze peniaze... euromoney?
Re #69706 Ike: To Beňovej nič sa asi myslí tak, že nie je ani občianska aktivistka ani nič. V živote som on nej nepočul žeby konala dobrovoľnícku prácu, tobôž pre mesto... také nič má za sebou, alebo o ničom aspoň neviem.
Re #69714 Ike: Máš pravdu, je fakt,že 31/39 by si zaslúžili trojelbusovú prevádzku. Ďalší kandidát je podľa mňa 93+94, až po Vyšehradskú (so zatrolejovaním konečnej Holíčska).
Re #69730 Ámos: Tie tvoje výpočty návratnosti sú nejaké pofidérne. Zrátaj si tou svojou metodikou návratnosť trasy, ktorú by si ty ako prvú teraz zatrolejoval a pastni to sem, nech som v obraze, že ktoré sú to tie úžasne návratné investície.
Re #69742 SDX: Tak to asi nepoznáš nevidiacich. Tí naši matfyzácky sú samostatné jednotky. Ja som len zíral ako si v pohode mašírujú centrom, električky v pohode...
Re #69744 SDX: Keby si bol slepý tak by si sa to naučil a nešpiritizoval:)
Re #69759 SKODA-Sanos: Túžiš sa v nich voziť ešte 10 rokov?
V Karlovke pri Botanickej sa "pobozkali" električka s nákladným autom. Električky nejezdia a tvoria sa kolóny. Hlásili to v rádiu takže neviem ako to tam presne vyzerá. Tým pobozkali myslím ,že sa nabúrali. ?
Počuj, a čo som ja nejaká autorita? Však ja hovno viem okrem par trolejov nad nasimi hlavami ? ? ? .
Samozrejme, že to má význam. Však v bežnej prevádzke sa to nemusí využívať a pri v ýlukách to príde vhod. Mohlo by to byť cca. 10% vozového parku.
Však som v Kneipe rozdával plné CD fotiek zo šotoakcie "Verkehrsverbund Rhein-Ruhr". Ja za to nemôžem, že si abstinent a z každej krčmy predčasne utečieš, lebo ráno ideš ryžovať.
nooo mojkovia... Tak toto chcem vidieť na vlastneé oči... Kto sa pridá... ? ?
Re #69749 S499.1023: ta ty tam bol a nepovie, že na takom nádhernom obratisku bol... Veď počkaj, prideš do Ba... Čaká Ťa povinná prednáška u Dopraváka... ? ?
Je to trolejbusová točňa, technicky veľmi zaujímavé a ojedinelé. Cítiť tu silný vzťah k prírode, aj napriek stálym nákladom na prevádzku tohto zariadenia.
Vau teraz som pozeral jedno super video! Prvý krát vidím ,že aj pre trolejbusy také niečo existuje. Týmto otočiskom vyriešili dve muchy jednou ranou. Nemuseli kvôli nemu búrať okolitú prírodu a nemuseli tam kvôli nemu stavať koľko trolejí. Ale asi je drahšie než klasické. Otočisko je vidieť až v strede videa ale stojí zato! http://www.youtube.com/watch?v=boQlAvPmX-8
?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
SKODA-Sanos