:: čo sa týka zatrolejovania, podľa mňa viac ako MD by malo zmysel potiahnuť trolej do Lamača a Dúbravky; neuvažuje sa náhodou o tom po ukončení výstavby D2 a rekonštrukcii Lamačskej? veď z Patrónky to nie je ďaleko, samozrejme, že trolej aj na Brniansku... ::
mam toho nejako moc v poslednej dobe ? ale skratka som chcel len poznamenat, ze "panelakovej vystavbe" v tej oblasti MUK rozhodne spatit nebude, skor naopak
Ike
1) nemuseli by sa kupovat drahe trofle s naftovym pohonom
2) usetrila by sa spotreba (tusim je to 80l/100km) nafty
3) ciste trolejbusy sa urcite neskor opotrebuju ako naftove, pri ktorych sa naftovy agregat vyuziva na uplne nieco ine ako ma a vyuziva sa casto (povodne je urceny na parkovanie trolejbusov vo vozovni -aby sa nemusela trolejovat popripade na plynule obchadzanie prekazok)
4) trat v mlynskej doline by splnala aj funkciu manipulacnej trate, teda nebol by problem sem operativne poslat zalozne trofle, popripade v spicke operativne stiahnut trofle z vrakune (dat busy) a nasadit ich na DD (predsalen bus iduci po rovine vypusta do ovzdusia menej bordelu ako iduci do kopca + nehovorim o spotrebe
5) treba mysliet perspektivne - trat by v buducnosti mohla mat aj odbocku k Slaviciemu, kde by (toto je uz vazne sci-fi, ale treba ratat dopredu) chodila trolejbusova 31/39 (za predpokladu vybudovania trate na nabrezi)...
stale si myslis ze je to zbytocnost?
Na margo posledneho odstavca... netreba tahat statnu politiku do komunalnej... a ked predsa, treba si zratat... Fico chce udajne vyrovnavat rozdiely, to znamena ze BA bude dotovat menej... Ak by tam bola ale Benova primatorka (ktora chce rovnako ako on posobit a ziskavat volicov vsetkymi nemoznymi metodami) mohla by mu to dotovanie do BA vyhovorit...
A naozaj mi je smiesne toto
"Durkovsky ma za sebou mnozstvo odflaknutej prace, no Monika Benova nema za sebou nic"
podobnym zmyslanim by sme tu stale mali monarchiu... ved prave, on ma vela odflaknutej prace, ona nic... tak preco jej nedat sancu nach sa ukaze a potom ich porovnavat?