Reakcia na: S499.1023 #63743:
1. Budú kapacitne stačiť ? Ťažko.
2. v konečnom dôsledku nielen lacnejšia, ale aj lepšia. Nemusí stáť len na peniazoch (sú aj iné hodnoty). ?
3.
Ako príklad uvediem tri cesty - vždy na Kačerov.
Prečo musím z Vinohrad a Žižkova na Muzeum ?
Prečo musím z Řep na Pavlák ?
Prečo musím z B od zličína pešo cez Václavák a od ČM ako dobytok na Florenci ?
Lebo sa vždy musím hnať do centra, pretože okruh metra neexistuje a v takýchto prípadoch (a je ich dosť) by bol viac ako vhodným riešením - a hlavne šetrením času (ale predpokladám, že využívaš služby DPP sporadickejšie...)
Pretože je to postavené tak, ako s tým cca súhlasíš pre Bratislavu.
4) Pletieš jedno cez druhé - súčasné radiály žijú ďalej svoj preferenčný život - jediné čo by som nevidel rád sú ďalšie kolosy typu mierko, či prievozská - bajkalská, ktoré doničia celú oblasť.
Pri dobrých preferenciách a pri nezvyšovaní intenzity dopravy by sa na súčasných radiálach, ktoré väčšinou vedú v obytných zónach nemuselo vymýšľať s podjazdami.
Zo zväzu európskych socialistických republík by región na stavbu tohto typu mohol dostať časť koruniek.
Súčasný rádovo vyšší pohyb je iný od toho budúceho. Pokiaľ chceš meniť dopravné prúdy a rozvíjať mesto trochu inak - je okruh ideálnym riešením, pretože jeho dosah je oveľa lepší.
Neviem kde je napísané, že smerovanie nových dopravných trás (napriek tomu, že väčšina v meste prestupuje a električiek je tam dosť) je podmienené zaužitým ?
Keď niekam doručíš zdroje - tam vziká rozvoj.
Andy
Nie som za to, aby všetci jazdili IAD, ja som len vyjadril názor, že používanie výlučne IAD by mi asi až tak nevadilo. Netrvdil som, že sa teraz má zrušiť MHD a všetci majú chodiť IAD.