Reakcia na: Sommelier #63736:
1) Tiez by ma zaujimalo kde su take male nastupne ostrovceky. ?
Jedine uzke, UZKE su na Racianskej radiale, ktore sa ale daju vyriesit, len treba ochotu magistratu.
2) S tou Prahou nemas pravdu. Isty cas som tam bol, takze dobre viem ze ludia cestuju do centra, kde aj vystupuju. Aj ked tam nepracuju, tak kvoli inemu dovodu a nie aby tam PRESTUPOVALI.
3) Tiez ma zaujal ten "mestsky okruh" ktorym sa dostanem do centra, to musi byt zaujimavy okruh ?
Sommelier
o koľko sa s preferenciou, s pár zrealizovateľnými premosteniami a podjazdmi, decentne vyššou rýchlosťou zníži jazdná doba na solídnu úroveň ?
Ostrovčeky sú vážne nepodstatné, že ? Vôbec nezdržujú výmenu cestujúcich a nie sú bezpečnostným prvkom. Keby mali v celých dĺžkach radiál 2 metre, tak je to málo.
Si centralista a zrejme ním aj zostaneš.
A o klamaní by som sa otočil na Tvoju adresu, pretože čistým zavádzaním sú tvrdenia o cestách Pražákov a Bratislavčanov do centra - keď pre absolútnu väčšinu z nich centrum nie je konečnou ! Ale ty tvrdíš, že "Väčšina ľudí z C v centre neprestupuje, ale vystupuje. Než niečo tresneš, over si fakty." To je najväčší blábol, aký si snáď za tú dobu vypustil.
Nechápem, ako si za celý svoj život nedokázal prísť nato, že dopraviť niekoho do centra nestačí.
Rieši síce základnú dopravnú otázku - z centra sa dostaneš všade - ale za veľmi vysokú cenu.
Tranzit v akejkoľvek podobe nemá v centre čo hľadať.
Len preto, že je to tak v post krajinách postavené a naplánované - to v tom musíme pokračovať ?
Si zástancom vytvorenia jediného prestupného uzla - centrum - čo je kontraproduktívne a brániace rozvoju.
Mestský okruh má veľa nesporných výhod
- električkou sa dostaneš do centra
- je rovnomernejšie zaťažený
- vytvorí aspoň 6 bodov, z ktorých sa dostaneš rýchlo všade a umožní vytvorenie samostatne fungujúcich zón, ktoré budú dopravne nezávislé.