busportal.sk :: Konkurencia autobusových liniek medzi Bratislavou a Prahou? Pendolino od mája v BA.
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=1845&PHPSESSID=52da7a34c5d6b7d4d077c1d264b8aac8
K tomu Pendolinu - že vraj oni ešte len teraz na niektorých úsekoch vyznačujú zvýšené rýchlosti pre naklápacie vlaky. Medzi Prahou a Ostravou by sa tak malo ušetriť pri ďalšej zmene ešte asi pol hodina. To ma trochu zaskočilo, veď už od kedy ich majú, mohli to robiť už skôr. ?
Som zvedavý ako to bude na slovenskej strane, či aj tu budú nejaké úseky s viac ako normálnych 140kmh.
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=1845&PHPSESSID=52da7a34c5d6b7d4d077c1d264b8aac8
K tomu Pendolinu - že vraj oni ešte len teraz na niektorých úsekoch vyznačujú zvýšené rýchlosti pre naklápacie vlaky. Medzi Prahou a Ostravou by sa tak malo ušetriť pri ďalšej zmene ešte asi pol hodina. To ma trochu zaskočilo, veď už od kedy ich majú, mohli to robiť už skôr. ?
Som zvedavý ako to bude na slovenskej strane, či aj tu budú nejaké úseky s viac ako normálnych 140kmh.

aquila
v tomto pripade ani nie je dovod na vyssiu rychlost, zvysenie rychlosti by exponencialne zvysovalo naklady a hlavne by to nemalo ani zelany efekt, ked na 6tich km su plus minus 4 zastavky
zdvihni zadok a chod sa pozriet aspon do susednej viedne, kde je tych tunelov zeleznicnych po meste docela dost
co je podstatne na mestskych tratiach aby neovplyvnovali ZP a varianta vozit cez UNS vlaky je mimo. filialka dokaze obsluzit aj nejaky ten substrat
a zase pre vlaky je dolezite v takychto usekoch zrychlenie
hovorim, zite si tu radsej tym elektrickovym bielym slonom
aj tak je sranda pozorovat, ze ked som hovoril, ze zeleznicny tunel bude zrejme skorej stavany ako elektricka, tak tunak vsetci ma div neroztrhali
nakoniec projekt filialka mozno prinesie vyraznejsie zlepsenie MHD ako samotna elektricka