Re aquila: A neprotirečíš si tak trošku?:
#59374: "kedze aj zeleznica aj elektricka by isli zhruba v tom istom koridore a zeleznice tak ci tak bude zrejme razit dve rury (prave kvoli bezpecnosti), tak by sa to dalo urobit aby jedna rura bola pre druhu unikova"
#59359: "po 2010 musia mat totiz tunely jednu extra unikovu ruru a nie byt jeden pre druhy unikovym ..."
#59374: "kedze aj zeleznica aj elektricka by isli zhruba v tom istom koridore a zeleznice tak ci tak bude zrejme razit dve rury (prave kvoli bezpecnosti), tak by sa to dalo urobit aby jedna rura bola pre druhu unikova"
#59359: "po 2010 musia mat totiz tunely jednu extra unikovu ruru a nie byt jeden pre druhy unikovym ..."
Papyr
Keby boli peniaze navyse, ja by som ich skor investoval na to, aby vzniklo kolajove spojenie bez uvrate z hlavnej stanice na stanicu Filialka. Tiez som iba pozeral do mapy, ale napadaju ma dve riesenia: Jedno: z trate 120 odbocime dolava na urovni depa Bratislava Stred a zalezieme do tunela, ktory sa dlhsou pravotocivou zakrutou otoci do uplneho protismeru a vylezie niekde pri vojenskom ko...kukurici, kde sa napoji na trat na Filialku. Druha moznost je zrusit LIDL medzi ul. Racianskou a Kukucinovou a vystavat kolajovu spojku medzi spojkou hl.st-Nove Mesto a tratou Predmestie-Filialka. Nech rodeni Bratislavcania posudia realnost tychto navrhov.
Sledujem tym to, aby sa nova stanica Filialka mohla stat "centralnou", novou hlavnou stanicou, a aby sa na nu dalo dostat aj od smeru Kuty, co dnes nejde. Moje napady vsak neriesia spojenie Nove Mesto-Filialka.