Reakcia na: si #59347:
Pozri, centrum sa rozširuje, a následok je napríklad aj stavanie ďalších križovatiek a zavádzanie nových zastávok MHD, ktoré neboli predtým potrebné. (Auto budeš mať tak či tak bez ohľadu na to, ako funguje MHD, o tom tu teraz nebudem hovoriť) Mimochodom, trolejbusy sa tou zastávkou a niekoľkými novými svetelnými križovatkami nijak za posledných 10 rokov čo ich využívam nespomalili. Dokonca vďaka zmene prednosti na Dunajskej ulici sa cestovanie z mesta zrýchlilo. A takisto napríklad pomohlo aj posilnenie kapacity, perd 10 rokmi si sa do trolejbusu na Rajskej niekedy ani nezmestil. Takže prečo hovoríš o zhovaďovaní? Ja osobne nevidím zhoršenie.
aquila
ale presne na to som myslel, zladenie MHD intervalu so zeleznicnym. tiez sa to da, ale pochybujem ze na slovensku
proste je to blbost zdielat zeleznicky a MHD tunel. uz v uvodnej faze sa pocita so 100-120 vlakmi denne. co je relativne hodne.
a toto este synchronizovat s MHD ? mno amen tma ....