Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 81-71 #59337:
Tak už len aká korupcia by mohla byť kvôli zastávke? 🙂 Zas nepreháňaj to, korupcia síce je, ale zas nie všade..

Re #59338 Beus: Čomu nerozumieš? Semafor je nastavený na zelenú vlnu pre SAD a autá (tých tam mimochodom prejde dosť veľa) a vďaka tomu je možné, to, že je tam zastávka a MHD nie je zdržaná, pretože, po tých 30 sekundách, ktoré stojí na zastávke, má zelenú na danom semafore. Neviem, čo na tom je nelogické alebo nepochopiteľné. Je to jedna z mála nadvädzností, ktoré v BA fungujú poriadne.
Reakcia na: 81-71 #59337:
Tej zastavke tu nerozumeju viaceri...a tej cervenej vlne pre MHD na prilahlych semaforoch takisto...
Reakcia na: Papyr #59335:
Tak potom nerozumiem zastávke pri ABC...jo jo,korupcia vladne všade, ked si clovek zaplati vsetko ide............ ?
Reakcia na: aquila #59324:
Urobit spolocny tunel sa da, dokonca sa da urobit aj spolocna obojstranne-splitkova kolaj pre 1000 a 1435 mm, aj napajanie sa da vyriesit (v troleji sa zapne 25 kV pri detekcii dvojkolesia na 1435 a 600 V pri detekcii dvojkolesia na 1000 mm). Technicky problem to vobec nie je.

Akurat koordinacia cestovnych poriadkov zeleznice a elektriciek bude vadit. A to tak, ze dost.
Reakcia na: M5O #59330:
Mas to menej ako 5 minut dochadzky? Tak ti nikto novu zastavku nespravi, dostupnost sa pocita ako dobra, ak je do 5 min., alebo do 600 m.
Zaujímalo by ma ako kde bude nakoniec s tím otočiskom trolejbusov. Lebo pri prerábani križovatky do Devína tam dávajú úplne nové stĺpy a tak do okolo ale videl som to zdialky zrak môže klamať! Ale každý deň tom sú vysokozdvižné plošiny a na ne tam niečo montujú. Dnes tam boli aj vrchári! V tlevízii TVKV - (televízia Karlova Ves) tam hovoril prednosta Karlovej Vsi ,že najpv čo rozširovali tú zastávku ,že je to predpríprava na trolejbusy a ,že ta predpríprava na trolejbusy bude pokračovať aj križovatkou!? ❓ ?
Reakcia na: M5O #59330:
Ahoj M50. Skrabes na zle dvere. Ak mas pocit, ze by niekde mala byt zriadena zastavka, musis dat poziadavku inde, nie na tento chat. Navyse sa pripajam k prechadzajucej reakcii, vela obyvatelov ma na zastavku dalej ako 100m.

Neviem si pridstavit, ako by vyzerala doprava keby mal DP zriadit zastavky tak, aby kazdy obyvatel mal zastavku max v 100m vzdialenosti. Skus sa zamysliet nad svojou (podla mna smiesnou) poziadavkou.
Reakcia na: M5O #59330:
no ja ti teda neviem, ale byvam na sidlisku (panelaky, husta zastavba), na zastavku z domu slapem urcite viacej ako 100 metrov a to si este myslim ze tu zastavku mam vcelku blizko domu (a su panelaky a nie jeden na sidlisku ktore to maju omnoho dalej na lubovolnu zastavku)
Mal by som navrh ohladom zastavok na ulici Jana Jonasa v DNV.
Byvam na Jasencovej ulici ktora sa napaja na Jana Jonasa asi medzi VW 2 a zastavkou Kremencova. System zastavok bol navrhnuty ked tu namiesto novych domov bola len luka. Z tejto ulice mi teda zostava akurat tak chodit 100 metrov na zastavku Kremencova. A to nehovorim o radovych zastavbach za Jasencovou od ktorych je to 200m. Navrhoval by som teda zastavku Jasencova (moze byt aj na znamenie) ktora by tieto problemy vyriesila. A to nehovorim len za seba, ale za dalsich priblizne 100 obyvatelov novostavby. Kto nerozumel, nech si na mape mesta napise hladat - Jasencova a porovna s mapou liniek a zastavok MHD ?
Reakcia na: mack #59328:
Asi nemajú nikoho lepšieho.. 😃
Reakcia na: fobust #59327:

Tak to uz naozaj neviem naco si ju tam vydrziavaju... Takeho novinara by som vedel robit aj ja.
Reakcia na: mack #59326:

Mal som možnosť osobne sa stretnúť, rozhodne nie je atraktívna žena. Navyše vôbec nie je moja veková kategória.
Reakcia na: fobust #59325:

Sona Pacherova pise v kazdom clanku iba blbosti. Ja uz par rokov jej clanky necitam - je to strata casu. Nechapem naco ju v tej Pravde drzia. Asi bude pekna a ide jej dobre ine veci ☺
Reakcia na: aquila #59324:

V tom článku je dosť blbostí, samozrejme, len to autorka nechce priznať. Najradšej by som sem skopíroval celú mailovú korešpondenciu ako aj to, kde napísala "Už nemám čo dodať", čím priznala svoju prehru.
Reakcia na: fobust #59315:
co ej fakt blbost, zdielat zeleznicny tunel s elektrickou. nech by bola aj na 1435. to sa skratka neda a bola by to hlupost.

2 andy: ver tomu, ze zrovna napojenie na petrzalskej strane je ten mensi problem. co bude skutocny problem je dunej a jeho podidenie. kedze kazdy vie, ze podlozie nie je zrovna najidealnejsie.

inak tunel ma mat 6 km.

v tom clanku je celkovo dost blbosti ....
Reakcia na: Sarko #59321:

Práve som si krásne e-mailoval so Soňou Pacherovou. Jej odbornosť si dovoľujem spochybňovať. Vraj nemá už viac čo dodať. Fajn. Vraj mám len a len svoje názory na základe akéhosi čítania literatúry a že ju za ten článok pochválilo viacero skutošných odborníkov. Chcel som vedieť o koho išlo konkrétne, samozrejme to mi napísať nechce, ani nechce uznať iný názor než je ten jej.
Reakcia na: Sarko #59321:
"železničný" tunel by mal 3,7 km, z toho 3,5 km by bol razený tunel. V čom vidíš problém s 20-minútovým taktom vlakov na zabezpečenom úseku?
Reakcia na: fobust #59315:
A koľko protirečení... Vlak má údajne chodiť v 20 min. intervaloch. To znamená, že každých 20 min. sa zastaví električková doprava a bude sa čakať na prejazd vlaku? Ako bude riešené napájanie? Tunel má mať 6 km, to vážne?
Ja tiez celkom nechapem ten rozruch okolo tunela pod Dunajom.Cele,co sa okolo toho teraz deje je LEN PREDVOLEBNA KAMPAN!!!!! Vsetko ostatne bude uz cisto "slovenska" zalezitost,cize minimalne 10-15 rokov tu ziadny tunel nebude!Preto zrusit koli nejakej "zeleznicno-tunelovej fikcii" jeden konkretny projekt vedenia elektriciek po moste,ktory je mozne realne uskutocnit do troch rokov,je cisty k...tizmus.Ak by sa napokon nejaky tunel predsa len postavil,mohol by pokojne sluzit ako druha vetva prepojenia petrzalskeho systemu s mestskym.Cela doprava by tak bola omnoho menej zranitelna...Ale ja to skor vidim tak,ze pri dnesnom sposobe riesenia problemov na slovensku,nas do Petrzalky este velmi dlho budu vozit iba autobusy...
Reakcia na: tomas1 #59307:
No momentálne je 15m Solaris najzastúpenejším typom v košickej prevádzke a keď zhorel zatiaľ len prvý za 6 rokov od zaradenia Solarisov do prevádzky, tak to nie je až také strašné. Uvidíme, aká bola príčina požiaru a aký bude výskyt takejto udalosti v budúcnosti.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.