Pre kratkost casu iba rychlo: existuju aj expresne elektrickove linky (dokonca aj v CR) - cestovne poriadky su urobene tak, aby expresnej elektricke nestala v ceste neexpresna.
Co sa tyka Dubravky, metro sa ma postavit pod elektrickovou tratou s rovnakou trasou, iba v Karlovke sa mierne odchyli a trochu vybehne k Dlhym dielom. Takyto system ale vlastne kopiruje elektricku. My presadzujeme skor zlucenie niektorych terajsich elektrickovych zastavok, lebo je ich podla nas prilis vela. To by elektricku urychlilo.
Co sa tyka Dubravky, metro sa ma postavit pod elektrickovou tratou s rovnakou trasou, iba v Karlovke sa mierne odchyli a trochu vybehne k Dlhym dielom. Takyto system ale vlastne kopiruje elektricku. My presadzujeme skor zlucenie niektorych terajsich elektrickovych zastavok, lebo je ich podla nas prilis vela. To by elektricku urychlilo.
Turbo
pri tejto vete:
Elektrickova trat v tuenli je uplny extrem: Blokove kolajnice B1 vo velkopolosnych paneloch BKV! Taketo trate su jedym z najhlucnejsich sposobov a sa vobec cudujem, preco su v tuneli, kde sa to este viac ozyva.
som mysle tu trat, ktora je dnes pod hradom a nie tu, ktora by sa mohla postavat. Postavat by sa mala trat s protihlukovymi a protivibrcnymi opatreniami (teraz je jedno ci to bude metro alebo elina)