Pri obsluznych linkach je velmi dolezite prestupovanie. Aby sa nestalo ze pridem busom na zastavku Velka prestupna a na elektricku, ci na iny bus musim slapat 200 m cez dve krizovatky a jednu frekventovanu cestu. Prehanam, ale nie az tak velmi (Racianske, Trnavske, Jurajov dvor, Novy Most, ...).
Pokial by mi bus prisiel priamo k zastavke elektricky/rychlodrahy nemam problem s prestupom a pri krytych zastavkach rychlodrahy by to bola obrovska vyhoda oproti auto, ktore stoji v zapche.
Pokial by mi bus prisiel priamo k zastavke elektricky/rychlodrahy nemam problem s prestupom a pri krytych zastavkach rychlodrahy by to bola obrovska vyhoda oproti auto, ktore stoji v zapche.
Bohuzial neviem presne kedy to ma byt...
Nemam na Vas 
Andrej (Anndy008)
no 1. som nepovedal, ze to nemoze byt elina - metro bol priklad existujuci. Som chcel povedat, ze nosny musi byt doplneny niecim
2. mozno sa mylim (len sa snazim logicky rozmyslat - mozno s malom info), ale elina ma z tohoto dovodu 1 nedostatok. Ak vychadzam z teorie, ze existuje jeden rychly nosny system + doplnkove - tak tie doplnkove by mali byt nielen v okrajovych castiach mesta, ale aj v jeho strede. No a neviem si predstavit, ze by elina fungovala v strede aj tak, aj tak. Proste bud by sa v centre spomalovala, ale to by nenaplnovalo uz 100% ulohu rychleho spojenia cez cele mesto, alebo by jazdili odlisne supravy (rychlovlaky) a "normalne" v centre. Lenze tam by bol problem s tratou - lebo pravdepodobne by ju museli zdielat, co vlastne je to iste ako keby tam "normalne" ani neboli. Jedine, ze by boli od seba (v centre) "rychla" a "normalna" elina odelene - co zase nie je moc racionalne, to moze byt metro uz.
Takze tak to vidim ja - fakt neviem, co je lepsie - hee - no teda viem, podla mna ma metro neoddiskutovatelne vyhody (akurat, ze je drahe ale to podla mna neznamena, ze ho nemozeme mat - ved poznate to "nie som tak bohaty, aby som kupoval lacne veci"). A mam taky pocit, ze naozaj doprava by sa mala vyriesit raz a navdzy, t.j. min. na 50 rokov dopredu, ale v takom zmysle, ze treba navrhnut dobry system, s ktorym zase nasi potomkovia nebudu mat o 20-30 rokov problemy. A to znamena nesetrit na zbytocnostiach. Lebo tak ci tak, plati za to budu aj oni - akurat si mozu vybrat - ci budu platit za to, ze tu bude nieco dobre a drahe a oni to budu spalcat, alebo toto, co tu lacno navrhneme budu musiet nakladne prebudovavat.
Pozor lacne nerovna sa zle, ale netreba setrit za kazdu cenu!