Pozi:
no presne - ved predsa aj metro (aspon v prahe) funguje tak, ze sa rychlo odveziem niekam a potom na povrchu bud nastupim na elinu (centrum), ci pesi dojdem do konca, alebo nastupim na bus (okrajove casti). Takze taketo nieco by to malo byt.
A nie ze namiesto sucasnych elin tu budu take, ktore budu zastavaovat kadzde 2km+ - to je zase dalsi extrem, ktory ludom nebude vyhovovat a preto zase radsej pojdu autom.
no presne - ved predsa aj metro (aspon v prahe) funguje tak, ze sa rychlo odveziem niekam a potom na povrchu bud nastupim na elinu (centrum), ci pesi dojdem do konca, alebo nastupim na bus (okrajove casti). Takze taketo nieco by to malo byt.
A nie ze namiesto sucasnych elin tu budu take, ktore budu zastavaovat kadzde 2km+ - to je zase dalsi extrem, ktory ludom nebude vyhovovat a preto zase radsej pojdu autom.
si
tr3mp: ja osobne som za obojsmerne vozidla a aj by som celkom rad umiestnil na urcitych miestach trate kolajove splietky na prechod z jednej kolaje na druhu, ale o tomot sa mozme bavit ked sa podari vobec tu trat presadit. Rovnako sa mozme potom bavit napriklad aj o rozchode, ale teraz musime byt jednotni a zbytocne nespekulovat, caka nas tazky a rozhodujuci mesiac...
Juro: vid vyssie a nad zabezpecovackou som tiez uvazoval, ale na tej sme sa potom s Turbom nedohodli..., Stefanikova... vela ludi by tam rado vidiet nazad elektricku, ale jedina schodna cesta bude asi dat ju tam pod zem a na to zatim peniaze nie su...
ALL: zajtra vsetcia co len troska mozte, pridite o deviatej na to stretko (stretavama sa o 8:45 na primacialnom namesti) - potrebujeme kazdu podporu, aby nas tam bolo viacej ako lunackovcov :-))