Reakcia na: Matej Balog #56017:
odporucam precitat diskusiu. slovo metro a elektricka resp rychloelektricka je vec definicie.vo viedni je metro aj linka U6, ktora ma mozno 15% trasy pod zemou, alebo elektricky ktore su zase z velkej casti pod zemou

hovorime to u nosnom systeme, ktore s KONECNYM riesenim prechodu cez safko (ak si niekto mysli ze sa to bude v najblizsich 30 rokoch menit je vacsia naivka ako ten co dufa v tazke metro

aj som chcel napisat, ze nazorny priklad ako to moze fungovat je napriklad boston, ale kedze tunak drtiva vacsina ludi nevidela ani ako funguje U6 resp elektricky vo viedni, tak by som asi moc chcel aby niekto vedel ako funguje boston

AAA
ULF 197-4 ULF 197-6
Track gauge 1435 mm 1435 mm
Length 24.2 m 35.5 m
Width 2.4 m 2.4 m
Entrance height 197 mm 197 mm
Low-platform share 100% 100%
Seats 42 66
Transport capacity (7 pax/m²) 207 313
Ale ty si v príspevku 55992 napísal: hovoril som o ULF, ktora ma 4os/m2 a 220 ludi a nie 7 a 330 ludi ako si spominal ty.
Zavádzanie 2. interval L C: pravidelny interval v prahe nie je 90 sekund ani na M1. Ale predsa ak mám interval 1-2 min tak je tu priemer 90 s. Okrem toho ja mám tiež svoje zdroje, kt. ti nemôžem ukázať (ide o knihy, letáèiky a behať cez pol mesta, aby som ti to ukázal nebudem),kt. hovoria o intervale 90s.
Tak ťa opätovne žiadam, ako má pod¾a teba vyzerať úsek Janíkov Dovr - Bosáková, aby si ho nazval rýchlodrážny.