Reakcia na: AAA #55986:
a ešte som zabudol dodať: vozidlom v NDS samozrejme môže byť aj električka. K návrhu petržalskej radiály na petržalskej strane nemám v zásade výhrady, ale to, že sa vyflákli na riešenie centra je pre mňa sklamaním, pretože podľa mňa práve to by pomohlo skvalitniť (zrýchliť, spravidelniť, zatraktívniť) dopravu systémovo pre celé mesto, nielen pre jednu radiálu. Návrh linkového vedenia v projekte tiež vidím ako ako pre klasickú električku - 5 liniek na jednej radiále je už trochu dosť. Dnes som išiel okolo karloveskej radiály - zas tam vláčikovali dve súpravy za sebou, to je čistá strata.
Trasa B by podľa mňa však uniesla aj systém nekompatibilný so starou traťou, teda taký kde by neboli prejazdy z iných tratí. To je už však otázka pre posúdenie odborníkmi, a nie som si istý, či to pred návrhom variantu s električkami bolo vykonané.
Tak či tak, sme vo volebnom roku a ako sa to nakoniec celé zomelie, to sa nedá ani odhadovať.
HB real
Ale to potom môže byť NDS aj moderná rýchlodrážna električka, nie?
A ja som vam co tu uz pisat ze je mi to jedno co bude na tych trasiach chodit ake vozidlo,len nech je kapacitne vyhovujuce a rychle.Mne sa jedna hlavne aby sa len vybudovali trasy pod zemou a na okrajovych stvrtiach podla podmienok zastavby.Dalsia vec ktora by mohla byt dolezita je toze by bolo dobre keby aj na tychto trasiach viedlo napajace vedenie nad dopravnymprostriedokom a rozchod definitivne 1435mm lebo s 1000mm sa je marne ohanet to nema zmysel ked chceme mat inu rychlost ako mame dnes.A samozrejme je to velmi dolezite aby sme napriklad mohli ist aj na predmestia po terajsich zeleznicnych tratiach.Lebo pri rozchode 1000mm by sa to asi sotva mohlo zrealizovat.Noo super aspon v niecom sme sa zhodli ?