Reakcia na: aquila #55992:
Udivuje ma tvoja absolútna neznalosť dopravy v Prahe. M1 je jednotka, ktorá premáva na L C. Interval na L C je pardon nie 90 s, ale 1-2 minúty. ? http://www.dpp.cz/idos/ZJRRes.aspx?ttInd=1&date=6.1.2006&line=48136|1&from=1914|1&to=818|1&mask=-1&tt=pidA M 1 je štandardná súprava metra, takže tá obsaditeľnosť, aby si ostatní mohli predstaviť.
Obsaditeľnosť ULF: http://www.transportation.siemens.com/ts/en/pub/products/mt/products/trams/ulf.htm
Tu sa hovorí o 7 ľuďoch. Ovšem u nás je norma pre maximálnu obsaditeľnosť 8 osôb/meter. ?
Tie 4 osoby, sú možno štandard WL, ktorý si oni určili.
Potom mi povedz ako má vyzerať podľa teba úsek Bosákova - Janíkov Dvor.
Ale ak mám tú česť s riaditeľom ROPIDu, konštruktérom ULF a profesorom ŽU v jednej osobe, mea culpa. Ak nie tak klameš.
Re #56000 81-71: To, že VAL je vhodný pre mestá s cca 500 000 obyvateľmi je spomenuté napr. v DM 5/2004. A dovoľ, aby som ti ja pripomenul ich a naše finančné možnosti.
HB real
Ale to potom môže byť NDS aj moderná rýchlodrážna električka, nie?
A ja som vam co tu uz pisat ze je mi to jedno co bude na tych trasiach chodit ake vozidlo,len nech je kapacitne vyhovujuce a rychle.Mne sa jedna hlavne aby sa len vybudovali trasy pod zemou a na okrajovych stvrtiach podla podmienok zastavby.Dalsia vec ktora by mohla byt dolezita je toze by bolo dobre keby aj na tychto trasiach viedlo napajace vedenie nad dopravnymprostriedokom a rozchod definitivne 1435mm lebo s 1000mm sa je marne ohanet to nema zmysel ked chceme mat inu rychlost ako mame dnes.A samozrejme je to velmi dolezite aby sme napriklad mohli ist aj na predmestia po terajsich zeleznicnych tratiach.Lebo pri rozchode 1000mm by sa to asi sotva mohlo zrealizovat.Noo super aspon v niecom sme sa zhodli ?