Reakcia na: AAA #56010:
neklamem ani v jednom, to sa nevylucuje. hovorim, ze zatial jediny prevadzkovatel v reale uvadza cisla ktore som ti uviedol. to je fakt 
siemens na propagacnych materialov na webe uvadza pri 7p/m2, WL a tlacena brozurka SGP/Elin union to vychadza zhruba 4p/m2.
takze specifikuj, KDE konkretne by som mal klamat


aj pendolino dosiahlo na jednom useku rychlost 230 kmh v CR, realne jazdi okolo 160 kmh v tom optimalnom pripade.
takze mi napis KDE konkretne som klamal alebo zavadzal

Re #56011 Matej Balog: chcem diskusiu


ludia na metro nemali 30 rokov, ak si si nevsimol v roku 1988/89 sa realne zacalo stavat. potom do toho zasiahli "odbornici" ci skor politici a ta mizeria trva dodnes

HB real
Ale to potom môže byť NDS aj moderná rýchlodrážna električka, nie?
A ja som vam co tu uz pisat ze je mi to jedno co bude na tych trasiach chodit ake vozidlo,len nech je kapacitne vyhovujuce a rychle.Mne sa jedna hlavne aby sa len vybudovali trasy pod zemou a na okrajovych stvrtiach podla podmienok zastavby.Dalsia vec ktora by mohla byt dolezita je toze by bolo dobre keby aj na tychto trasiach viedlo napajace vedenie nad dopravnymprostriedokom a rozchod definitivne 1435mm lebo s 1000mm sa je marne ohanet to nema zmysel ked chceme mat inu rychlost ako mame dnes.A samozrejme je to velmi dolezite aby sme napriklad mohli ist aj na predmestia po terajsich zeleznicnych tratiach.Lebo pri rozchode 1000mm by sa to asi sotva mohlo zrealizovat.Noo super aspon v niecom sme sa zhodli ?