Reakcia na: aquila #55992:
Udivuje ma tvoja absolútna neznalosť dopravy v Prahe. M1 je jednotka, ktorá premáva na L C. Interval na L C je pardon nie 90 s, ale 1-2 minúty. ? http://www.dpp.cz/idos/ZJRRes.aspx?ttInd=1&date=6.1.2006&line=48136|1&from=1914|1&to=818|1&mask=-1&tt=pidA M 1 je štandardná súprava metra, takže tá obsaditeľnosť, aby si ostatní mohli predstaviť.
Obsaditeľnosť ULF: http://www.transportation.siemens.com/ts/en/pub/products/mt/products/trams/ulf.htm
Tu sa hovorí o 7 ľuďoch. Ovšem u nás je norma pre maximálnu obsaditeľnosť 8 osôb/meter. ?
Tie 4 osoby, sú možno štandard WL, ktorý si oni určili.
Potom mi povedz ako má vyzerať podľa teba úsek Bosákova - Janíkov Dvor.
Ale ak mám tú česť s riaditeľom ROPIDu, konštruktérom ULF a profesorom ŽU v jednej osobe, mea culpa. Ak nie tak klameš.
Re #56000 81-71: To, že VAL je vhodný pre mestá s cca 500 000 obyvateľmi je spomenuté napr. v DM 5/2004. A dovoľ, aby som ti ja pripomenul ich a naše finančné možnosti.

len ty nemas klasicky argumenty, tak sa na viac ako nadavky nezmozes :))
tomas1
- tvoje horizontálne 2D chápanie mesta sa mi nepáči. Podzemná osobná rúra je takou istou súčasťou mesta ako povrchová električka.
Slovo "mestotvornosť" sa tu pred časom rozoberalo zo všetkých strán, keď nechcete vyvolávať ďalšie hádky tak to zas nerozmazávajte, prosíím... ?