Reakcia na: Matej Balog #56017:
odporucam precitat diskusiu. slovo metro a elektricka resp rychloelektricka je vec definicie.vo viedni je metro aj linka U6, ktora ma mozno 15% trasy pod zemou, alebo elektricky ktore su zase z velkej casti pod zemou

hovorime to u nosnom systeme, ktore s KONECNYM riesenim prechodu cez safko (ak si niekto mysli ze sa to bude v najblizsich 30 rokoch menit je vacsia naivka ako ten co dufa v tazke metro

aj som chcel napisat, ze nazorny priklad ako to moze fungovat je napriklad boston, ale kedze tunak drtiva vacsina ludi nevidela ani ako funguje U6 resp elektricky vo viedni, tak by som asi moc chcel aby niekto vedel ako funguje boston

aquila
to ze tunak kopu ludi nevie pochopit to, ze napojenie na safko je ten najvacsi problem by som asi chcel vela...
dalej vidim problem v tom, ze mesto blokuje vystavbu projektu filialka s odovodnenim ze budu raz (rozumej za 50 rokov mozno) stavat tunel. ked chcu stavat tunel nech ho stavaju hned, alebo nech mesto vyklidi priestor a robi tam elektrickovu radialu.
a navyse ked uz mesto tak sila mocou chce si rozdelovat peniaze samo, tak nech to dotiahnu po projektovej stranke do konca a od safka po kamenne nech je to pod zemou.