Reakcia na: Mike #55813:
k tvojej škode sa tu správaš v poslednej dobe dosť detinsky, pán Wazovski.Ja odborníkov a fachmanov naopak dosť oceňujem. Čo sa občas vypomstí, napríklad keď mi z inštalatérskej firmy pošlú partiu odborníkov "ajeto", ktorú nakoniec musím slušne vyhodiť z domu, zaplatiť im niečo a prerobiť si to sám. Stane sa ? .
Napísal som zhruba toľko, že s metrom sa plácame desiatky rokov preto, lebo odborníkov je málo, a ak sú, nemajú možnosť rozhodovať. Rozhodujú politici, raz tak a potom inak. To ale nie je problém metra ako systému či technológie, teda vyvolávať "antimetro" nálady je hlúposť. Ak sa Udiak radí medzi svetových odborníkov, neberiem mu to (keďže nepoznám jeho meno), ale ak počas minulých rokov bol v procese rozhodovania o realizácii MHD v Bratislave, zrejme jeho hlas nebol dostatočne vypočutý a akceptovaný politikmi.
Tvojim správam v poslednej dobe príliš nerozumiem a netýkajú sa MHD, takže ich nekomentujem. To o tých židoboľševikoch bolo čo?
yale
Prečítaj si radšej, čo som napísal, to predsa nebolo o "audite", ale predovšetkým o "štúdii" električky do Petržalky, ktorá priznajme má problematické miesta, tak neviem prečo tento tvoj zbytočný útok. Had a bad day?
K auditu, veľmi všeobecne - s druhou časťou, analýzou linkového vedenia a návrhom riešenia v zásade iba súhlasím (to som tu už v minulosti písal), ale tá prvá časť auditu sa podľa mňa príliš drží pri stene a neanalyzuje dostatočne efektivitu riadenia samotného podniku, celé sa to vezie v duchu "nie sú peniaze, chudáci robia čo môžu". Toto mi vadí, ale môžeš objasniť prečo je to tak, či je 400 administratívnych pracovníkov adekvátny počet atď. Možno táto časť auditu nebola verejná? Možno som naozaj čakal audit na úrovni due diligence.
Odborník som, vo svojej oblasti, o to nemaj obavy, nejaká pečiatočka by sa tiež našla, aj keď v našej branži to je trochu menej formálne. Tu sa však vyjadrujem z pozície občana mesta, ktorý sa o dopravu v meste, vrátane MHD dlhodobo zaujíma.
Ale ide mi najmä o tú petržalskú štúdiu, ak si spoluautorom, môžeš tu možno dovysvetliť, kde nastal problém s počtom vozidiel potrebných pre petržalskú električku a ako to teda bolo myslené.