AD: Zníženie počtu zimných pohotovostí sa neosvedčilo
Dvere vozidiel Karosa majú jeden konštručkný nedostatok. Keď autobus zastaví tesne pri nahrnutom snehu (doslova sa koleso oň šúcha), tak otvárajúce sa dvere do neho narazia. Včera aj dnes som takto vystupoval z CNG Vraku na Novohradskej smer mesto. Ešteže sú tie dvere dosť široké, lebo každé krídlo sa otvorilo asi iba do polovice.
Zimná služba tam odpratala akurát tak prvé dvoje dvere, zvyšok tam ostal. Asi sa spoliehajú že sa to roztopí. Pri tom množstve a týchto teplotých sa to roztopí možno za 4 týždne. A to má mrznúť. Ďakuejm DPB že takto šetria.
Ďalej, dojazdy 207 sú super, keby. Keby nevynechala 198 a ďalšia nemeškala, na zastávke som stál 26 minút!!! Opäť chcem poďakovať DPB. K tomu prišiel odporný starý Ikarus, ?. 6290 na dojazdovej 207 bol pekne rekonštruovaný a dokonca krásne hlásil zastávky. Nenávidím autobusy!!!! Sú to menejcenné dopravné prostriedky, kazia sa, smrdia, hučia!
Dvere vozidiel Karosa majú jeden konštručkný nedostatok. Keď autobus zastaví tesne pri nahrnutom snehu (doslova sa koleso oň šúcha), tak otvárajúce sa dvere do neho narazia. Včera aj dnes som takto vystupoval z CNG Vraku na Novohradskej smer mesto. Ešteže sú tie dvere dosť široké, lebo každé krídlo sa otvorilo asi iba do polovice.
Zimná služba tam odpratala akurát tak prvé dvoje dvere, zvyšok tam ostal. Asi sa spoliehajú že sa to roztopí. Pri tom množstve a týchto teplotých sa to roztopí možno za 4 týždne. A to má mrznúť. Ďakuejm DPB že takto šetria.
Ďalej, dojazdy 207 sú super, keby. Keby nevynechala 198 a ďalšia nemeškala, na zastávke som stál 26 minút!!! Opäť chcem poďakovať DPB. K tomu prišiel odporný starý Ikarus, ?. 6290 na dojazdovej 207 bol pekne rekonštruovaný a dokonca krásne hlásil zastávky. Nenávidím autobusy!!!! Sú to menejcenné dopravné prostriedky, kazia sa, smrdia, hučia!
inTony
3. Bol by problém, pretože by sa ešte viac nahustili električkové vlaky. Za optimálne považujem riešenie s kapacitnejšími vozmi alebo trojičkami s 1+1 linkami na radiále s 5min. intervalom, v preklade 2,5min. Zvýšila by sa kapacita a zároveň by sa zvýšila priepustnosť križovatiek a bola by možná aj úplná preferencia električiek.
2. Súhlasím s tým, že by sa mala zrýchliť linka 5, v centre mesta je niekoľko zbytočných zdržaní, prehodnotiť by sa mali aj stanoviská zastávok. Na križovatkách Kollárovo nám., Floriánske nám. a Vazovova by sa mala zabezpečiť prednosť električkám ako je to na Námestí SNP.
Myslím, že IAD by sa mala v centre čo najviac obmedziť, aby CMO nebola využívaná na tranzit.