Reply on: slovanista21 #55783:
Nevieš náhodou aká vozovňa bude vypravovať vozidlá na linku 23 a aká na linku 28?
nosného systému? ☠
mea culpa, ale mal si tam preklepy 
navyse takto primitivne spravajuceho sa cloveka som uz ozaj davno nevidel
a to sa internete najde ina chazka 

dovedenu do extremu a to ohromnu zavist a neschopnost prekrocit svoj tien. ohladne vysokoskolskom vzdelani je s tebou sa ako vidim uplne zbytocne bavit, kedze ziadne nemas a ani nevies co to znamena kvalitne vzdelanie 

vies na prizmemne chovanie sa znizuju len prizmeni ludia, v com si ty evidentne doma
ale nevadi 
, este nezarucuje ze si rodily prazan/cech 
inTony
3. Bol by problém, pretože by sa ešte viac nahustili električkové vlaky. Za optimálne považujem riešenie s kapacitnejšími vozmi alebo trojičkami s 1+1 linkami na radiále s 5min. intervalom, v preklade 2,5min. Zvýšila by sa kapacita a zároveň by sa zvýšila priepustnosť križovatiek a bola by možná aj úplná preferencia električiek.
2. Súhlasím s tým, že by sa mala zrýchliť linka 5, v centre mesta je niekoľko zbytočných zdržaní, prehodnotiť by sa mali aj stanoviská zastávok. Na križovatkách Kollárovo nám., Floriánske nám. a Vazovova by sa mala zabezpečiť prednosť električkám ako je to na Námestí SNP.
Myslím, že IAD by sa mala v centre čo najviac obmedziť, aby CMO nebola využívaná na tranzit.