Reply on: S499.1023 #55819:
ale no tak igorko necerti sa 

a ako som povedal, skus si prelistovat svoje postingy a ty si bol ten ktory ich ma plne jedovatych slov


ale ako vidim s tvojim pristupom si minimalne coskoro uzenies infarktik, tak pozor na to igorko!

vies ked tebe dojdu argumenty, tak jedine co dokaze je urazat a byt absolutnym primitivom. tot vsjo



Re #55820 Matej Balog: "nie vždy len pravdy ale polopravdy, neúplné informácie a možno niekedy aj "nepravdy" "
^^= toto je typicke skor pre tento web

ja len zopakujem moj nazor a to, ze
postavi sa len petrzalska radiala (ak boh a stat da mimourovnovo), na ktorej bude premavat z docela vyznamnej casti stare elektricky. mesto navyse zablokuje vystavbu projektu filialka. ak ma niekto chut mozeme sa stavit o lubovolnu sumu penazi

mno a bratislava moze na minimalne dalsich 23-40 rokov zabudnut na nejaky solidny nosny system

inTony
3. Bol by problém, pretože by sa ešte viac nahustili električkové vlaky. Za optimálne považujem riešenie s kapacitnejšími vozmi alebo trojičkami s 1+1 linkami na radiále s 5min. intervalom, v preklade 2,5min. Zvýšila by sa kapacita a zároveň by sa zvýšila priepustnosť križovatiek a bola by možná aj úplná preferencia električiek.
2. Súhlasím s tým, že by sa mala zrýchliť linka 5, v centre mesta je niekoľko zbytočných zdržaní, prehodnotiť by sa mali aj stanoviská zastávok. Na križovatkách Kollárovo nám., Floriánske nám. a Vazovova by sa mala zabezpečiť prednosť električkám ako je to na Námestí SNP.
Myslím, že IAD by sa mala v centre čo najviac obmedziť, aby CMO nebola využívaná na tranzit.