Reply on: d3k0 #55782:
dnes trojminutova 95 nestaci. a ak ma stacit alebo bude v buducnosti stacit svedci to minimalne o stagnacii mhd, nds by si malo klast za ciel prilakat cestujucich nie len sanovat sucasnu potrebu preprav.Re #55788 d3k0:
3. Keby sa nakupili nove elektricky tak KV by v spicke vyzeralo ako tahajuce sa sople z mojho nosa, nie ze by to teraz bolo nejak super. Takze keby sa nakupili dalsie bolo by super akurat by to chcelo zvysit priepustnost radialy, aby to nedopadlo tak, ze od pko po vyhybku na tunel sora elektriciek koli krizovatke. inak suhlasim.
81-71
1.Myslim, ze metro by neprebralo substrat iba z L95, ale ze by sa linkove vedenie dost vyrazne pomenilo.
2.NDS v podobe metra by suvisel s trasovanim aj na druhom brehu, tak ako su trasy metra nevrhnute, takze by zniesli aj zataz dalsich terminalov, napriklad so SAD-kou / napriklad ako v Prahe Černý most/
3.Pochybujem, ze metro by kapacitne stacilo, staci sa pozret, ake kapacitny problem je na radiale z Dubravky a KV, taky chceme nosny system?
4.Segregacia v centre sa priam ziada, sam uznas, ze ak sa daco v centre stane /ci uz sa pokazi voz, stane havaria alebo je nepriazen pocasia/ je to vzdy problem. Tento bod vsak moze byt dajme tomu ciastocne menej vyznamny, kedze so segregaciou sa pocita aj u elektriciek i ked nie az v takom rozsahu, co nevylucuje podaktore kolapsove situacie.
btw, tie vykopy sa zrealizovali a realizovalo by sa aj dalej, ak by vystavba nebola pozastavena v porevolucnom obdobi. Situacia nebola taka, ze by vystavba postávala, pokial ju nezastavili tí najvacssi "odbornici", metro sa stavalo. A boli aj financie.