Reply on: d3k0 #55782:
dnes trojminutova 95 nestaci. a ak ma stacit alebo bude v buducnosti stacit svedci to minimalne o stagnacii mhd, nds by si malo klast za ciel prilakat cestujucich nie len sanovat sucasnu potrebu preprav.Re #55788 d3k0:
3. Keby sa nakupili nove elektricky tak KV by v spicke vyzeralo ako tahajuce sa sople z mojho nosa, nie ze by to teraz bolo nejak super. Takze keby sa nakupili dalsie bolo by super akurat by to chcelo zvysit priepustnost radialy, aby to nedopadlo tak, ze od pko po vyhybku na tunel sora elektriciek koli krizovatke. inak suhlasim.
81-71
1. No ale ved prave ze metro by muselo prebrat substrat aj z L78 a L50 kedze by mali byt skratene iba po lavy breh ? +by som este zaratal substrat z dalsich spojov, ktore krizuju trasu metra L99, takze podla mna by to nebolo iba pre substrat z L95, zdaleka nie, a furt sa hovori iba o Petrzalke, lenze prave to je v tom, ze metro by riesilo nielen pravy breh ako navrhovana elektricka, ale by ponalo aj daleko viac substratu z inych liniek, ako som uz pisal ?
2.Ako chces L5 zrychlit? Na povrchu iba do velmi obmedzenej formy. A ta preferencia je vysmech, najma v Gastanovom hájiku, tusim to ma opacny efekt, skor mam pocit, ze namontovali preferenciu pre IGK ?
3.Prave ze si myslim, ze na tej radiale je problem prave v tom, ze uz asi niet viac priestoru pre dalsie zahustenie. To, ze mam metro lepsiu prepravnu hodinovu kapacitu v porovnaní aj s modernou viacclankovou tramvajou je neodskriepitelne ?
4.Segracia je dolezita, ale s nou sa nepocita v takom rozsahu ako u metra.
5.Viem, a preto by som nerad plakal nad rozliatym mliekom, len chcem povedat, ze v tomto pripade sa mozno radsej hodi "nie sme taki bohati, aby sme stavali lacne veci..."
No a s tym projektom koridoru Paríž-Viedeň-Bratislava s tunelom popod Dunaj prave v koridore trasy B bratislavskeho metra len suhlasim ?