Ad:Zlúčenie liniek 27 a 35 do linky 23 od 9.1.2006
Mne sa tento návrh mimoriadne pozdáva , tú linku budem musieť ísť omrknúť hneď po zavedení...Cestaky na imhd.sk budú dúfam ešte v ten deň alebo skôr...Na tejto linke sa mi pozdáva najmä prepojenie na električkové linky a menej vyťažené linky autobusov ktoré sa týmto automaticky snáď min. o 20% zaplnia...
Tot vsio..
Mne sa tento návrh mimoriadne pozdáva , tú linku budem musieť ísť omrknúť hneď po zavedení...Cestaky na imhd.sk budú dúfam ešte v ten deň alebo skôr...Na tejto linke sa mi pozdáva najmä prepojenie na električkové linky a menej vyťažené linky autobusov ktoré sa týmto automaticky snáď min. o 20% zaplnia...
Tot vsio..
yale
Tunel železníc vynecháva Hlavnú stanicu, nerieši kritické a v súčasnosti zle obslúžené spojenia nábrežie - centrum - Hlavná stanica a Hlavná stanica - obe Mýta. Na druhej strane pridáva možnú obsluhu AS Mlynské Nivy.
Stále je však odklonený od centra, preto jeho efekt bude o dosť menší. Mal by ale zmysel v prípade, ak by sa išlo na variant opustenia (tj výrazného zníženia významu) Hlavnej stanice a presunu centrálneho železničného terminálu na Filiálku.
Reming preto navrhoval popri tuneli postaviť druhú trasu A, ktorá by bola riešená podzemným vedením električky, súčasná karloveská radiála by sa v oblasti Nového Mosta zahĺbila, prechádzala pod zemou centrom, na Mlynských Nivách križovala železničný tunel alias B-čko a na povrch vystúpila na ružinovskú radiálu. Čiže dve trasy iba s jedným prestupovým bodom. Môže to mať niečo do seba, ale myslím, že podzemný vnútromestský okruh vytvorený prepletením trás A a B podľa ÚP je logickejší.
To však neznamená, že sa projekt železničného tunela musí z fleku zahodiť, malo by sa na ňom ďalej pracovať, pretože je tu nejaká šanca na úspech.