Ja by som sa chcel len niečo spýtať tých čo považuju električku do Petržalky len za radialu .
Aký je rozdiel ak bude (v petržalke ) 1.metro t.j niečo premavajuce oddelene pod zemou alebo 2.električka t.j niečo premavajuce oddelene nad zemou ?
jediny rozdiel bude finančný v prospech eliny
Aký je rozdiel ak bude (v petržalke ) 1.metro t.j niečo premavajuce oddelene pod zemou alebo 2.električka t.j niečo premavajuce oddelene nad zemou ?
jediny rozdiel bude finančný v prospech eliny
ale na rozdiel od teba, amosa a inych su tu nastastie aj ludia co dokazu prekrocit svoj tien 

yale
Ak hovorím o nosnom systéme, mám na mysli dopravnú zbernicu, ktorá najmä
- vedie v trase najväčších dopravných požiadaviek,
- je zabezpečená dopravou s pravidelným taktom, vysokou prepravnou rýchlosťou, frekvenciou a kapacitou
- je minimálne závislá od okolitej dopravnej situácie a počasia, teda vysoko spoľahlivá
- na ktorú sú napojené doplnkové linky
- ktorej stanice sú kvalitne a dostatočne komfortne vybavené na prestup na iné spoje
- a umožní rýchly príchod do centra pre návštevníkov prichádzajúcich zvonka, vrátane P+R.
Takúto zbernicu, teda nosný systém v Bratislave naozaj zatiaľ nemáme, a petržalská radiála na tom nič principiálne nemení. Električka z pohľadu DPB je jednoducho koľajový autobus, trolejbus je elektrický autobus.