Reply on: SKODA-Sanos #55688:
Druhú možnosť zavrhujem ?
Trolejbusy by samozrejme boli lepšie, vozovňa už existuje(Hroboňova), takže ďalšiu stavať netreba. Pokiaľ by tam teda bolo dosť miesta na nové trolejbusy. Ale kde je miesto pre duobusy, bude aj pre trolejbusy ?
Je to teda iba otázka predĺženia trolejového vedenia pod Nový Most, resp. na Patrónku a ďalej na Hl.st.
Môj názor je taký, že predĺženie trolejového vedenia by už nebola taká veľká investícia takže sa to mohlo spraviť.
Pretože ak sa tie úseky majú teraz jazdiť na naftu, tak to bude drahšie ako keby tam bol trolej..
Btw fascinuje ma skutočnosť, že sa kúpilo iba 6 duobusov, pretože si myslím, že je dosť nezmyselné aby pod trolejovým vedením na DD behali aj naďalej autobusy... Malo sa kúpiť toľko duobusov, aby už žiadny autobus nikdy nemusel ísť na DD(ani ako ZV)...
? ? ?
aquila
jo a taka rada, vies skus si najprv zistit co znamena slovne spojenie NOSNY dopravny system a co ho odlisuje od dopravneho systemu
skratka dopadne to tak, ze to bude obycajna radiala. dokonca ani rychloelektricka na barrandov v prahe nie je volana ako "nosny dopravny system" a je dlhsia ako tato petrzalska radiala.
pre amosa, drink, si a dalsi, hadajte ake elektricky jazdia po novej trati na barrandov ? no tie stare
toto su fakty. a to hovorim, s takymto pristupom mesta budem BA resp petrzalka rada aj za urovnovu petrzalsku radiulu => rozumej ziadny mimourovnovy variant