Reply on: Technopol #55694:
Rozdiel je v tom, že po prechode eliny cez Dunaj do centra segregacia trate končí. A druha vec je tá, že metro ma vyššiu prepravnu kapacitu a je vyrazne rychlejšie v centre ako povrchova tramvaj ?
ale na rozdiel od teba, amosa a inych su tu nastastie aj ludia co dokazu prekrocit svoj tien 

a tak isto to dopadne aj v bratislave, ze sa dokupi zopar novych vozidiel (aj tych 15-20 bude vela) a tak ako sa "rozsirili" linky po sprovozneni Apollo tak sa "rozsiri" doprava elektriciek 
a ako vidim, dosli ti argumenty tak tu osocujes z klamarstva 


aj einsteinovu financoval stat, lebo je to dialnica
ako so ti vravel, nemas paru 

pre tvoju info klesat zacina ani nie 50-100 metorov za krizovatkou. zjazd pre auta na hodzovom je 100 metrov. odporucam ti ten listok a popripade aj meter 

hoppusmark
Druhú možnosť zavrhujem ?
Trolejbusy by samozrejme boli lepšie, vozovňa už existuje(Hroboňova), takže ďalšiu stavať netreba. Pokiaľ by tam teda bolo dosť miesta na nové trolejbusy. Ale kde je miesto pre duobusy, bude aj pre trolejbusy ?
Je to teda iba otázka predĺženia trolejového vedenia pod Nový Most, resp. na Patrónku a ďalej na Hl.st.
Môj názor je taký, že predĺženie trolejového vedenia by už nebola taká veľká investícia takže sa to mohlo spraviť.
Pretože ak sa tie úseky majú teraz jazdiť na naftu, tak to bude drahšie ako keby tam bol trolej..
Btw fascinuje ma skutočnosť, že sa kúpilo iba 6 duobusov, pretože si myslím, že je dosť nezmyselné aby pod trolejovým vedením na DD behali aj naďalej autobusy... Malo sa kúpiť toľko duobusov, aby už žiadny autobus nikdy nemusel ísť na DD(ani ako ZV)...
? ? ?