Reply on: si #55686:
heh, od teba ma vulgarizmi neprekvapuju 

jo a taka rada, vies skus si najprv zistit co znamena slovne spojenie NOSNY dopravny system a co ho odlisuje od dopravneho systemu

skratka dopadne to tak, ze to bude obycajna radiala. dokonca ani rychloelektricka na barrandov v prahe nie je volana ako "nosny dopravny system" a je dlhsia ako tato petrzalska radiala.
pre amosa, drink, si a dalsi, hadajte ake elektricky jazdia po novej trati na barrandov ? no tie stare


toto su fakty. a to hovorim, s takymto pristupom mesta budem BA resp petrzalka rada aj za urovnovu petrzalsku radiulu => rozumej ziadny mimourovnovy variant

aquila
tunel pod karpatami je to najdrahsie z celeho nulteho okruhu => asi 1 miliarda euro. ako som povedal sa nauc citat
prepocty mam zhruba s odhadom a na danu situaciu
ohladne sitiny je to, je to dialnica. a tu financuje stat. si nemyl dojmy a pojmy
a uplne si to zaklincoval ze radiala do petrzalky je nosny system. a v co je nosny ? prezradim ti to. v nicom. je to taka ista radiala ako do race, karlovky alebo do ruzinova. len je jej cast riesena mimourovnovo.
trolejbusy na dlhe diely sa planovali davno pradavno, len teraz sa to konecne pohlo. to nebolo vybojovane ako novy projekt
stat metro z prioritnych projektov odstranil po tom ako sa mesto vzdalo vystvaby nosneho systemu a rozhodlo sa pre petrzalsku elektrickovu radialu. navyse ju ani nezacne stavat skorej ako v roku 2008 a aj to pochybujem ci bude riesena mimourovnovo, lebo 10 miliard mesto nebude mat.
ohladne suedtiroleru odporucam tebe zobrat mapu a premerat si to
ohladne financovania metra a jeho vystavby si zisti FAKTY. aj predlzenie trasy A, ktore bude stat do roku 2015 asi 38 miliard korun bude financovane aj zo statnych prostriedkov.
NOSNY dopravny sytem spolufinancuje stat. nejaka elektrickova radiala do petrzalky, ktora nic neriesi stat nezaujima.