Reply on: aquila #55650:
aj tak by ma zaujimalo naco chce mesto znovu vyhodit 120 milionov korun na posudzovanie elektricky do petrzalky ? co tam chcu analyzovat ? v bronxe je toho co analizovat to si uz davno mal vediet.Napriklad ci to je efektivne stavat elektricku do bronxu a hlavne ekologicke.Teraz sa im nastolila otazka ze ci radcsej nebude lepsie nechat IAD dalej v takom percente ako bola lebo take elektricka je asi menej elologicka ako IAD.Su uz tym smiesny neviem co sa da take posudzovat?Po architektonickej stanke tam uz nemaju co pokazit a po tej elologickej taktiez.Lenze je to ich zamer a tymto eleman-om to este nedoslo oni teraz posudzuju lebo vidia ze to nema zmysel stavat nic sa tym nevyriesi a oni budu dalej posudzovat a posudzovat a potom pridu volby a my nic my dokonali takze zasa sa nepostavi ani meter kolajiska a pridu ini po nich a ti navrhnu zasa ine riesenie nap.nakup vyradenych konkortov od francie a budu navrhovat spojenie konkortom no a takto to pojde 100rokov a my budeme na hambu celej europy
Presbourg
Takze to myslis ze by sme mali stavat povrchovo tie stanice a tunely?naozaj super napad.nechcem si to ani predstavit co by to bolo v meste kopa spiny,prachu,hluku,obchadzky v doprave ,prekladka IS no to zrovna mozme stavat zo zlata vykladane stanice.Ja som si velmi dobre vsimol ele.vo vienne ale tam to je ako som uz spominal vsetko povrchova praca a nie razena takze to nieje take iste ako to planujeme my lebo oni to maju iba na urcitych usekoch ale my to musime postavit v celom centre.A este nie som natolko sprosty aby som si nevedel predstavit tu ele.ako ide na most to nema sancu zvladnut lebo ak by si nevedel tak prva podzemna stanica ma byt pri dunaji takze ked si napocitam vysku zo stanice na povrch od povrchu na most tak je to v tej kratkej vzdialenosti nereallne a to este most pôjde o 1,5m hore.Takyto typ useku maju v Parizi pri statnom radiu len stym rozdielom ze su dobrych kus pred mostom na estakade aby to vlak zvladol zo stanice prekonat.