Reply on: yale #55631:
Dobre, tak napíš, že tam bude jazdiť vozidlo s kapacitou x v intervale y a vzdialenosťou zástavok z. VAL má (aj) svoje prednosti, ale Torino má vyše milióna obyvateľov.
To znamená, že navrhuješ B-čko a na dlhší čas koniec? Možno je to jedno z najlepších (najrealistickejších) riešení metra, ale asi nie je o toľko lepšie oproti električke, o koľko je drahšie. Keby to niekto takto rozhodol (a mal peniaze) asi by som to prežil.
Môžeme to rozvinúť detailnejšie, aspoň konečne približne viem, o čom sa bavíme, keď hovoríš metro.
hoci dufam ze do BA nebudu musiet prist.
Ámos
Tu mas info o uvere od Dexia banky.
Pise sa vnom okrem ineho aj otom: "že mesto môže finančné prostriedky alebo ich časť splatiť bez akýchkoľvek sankcií aj predčasne a za úver nemusí poskytnúť žiadne ručenie"
Re #55613 tr3mp: No, ja osobne mam z takych dopravnych kolosov ako su podjazdy v centralnej mestskej zone velky strach. Ked sa pozrem na ten na Hodzku mraz mi beha po chrbte. Ale ak by sa to spravilo elegantne...
Sturovu by som vsak uzavrel uplne, teda okrem smeru Safko - Vajanskeho nabrezie, ale smer Dostojevskeho uzavriet. Takisto Vajanskeho nabrezie zuzit, vytvorit tam lievik aby ludia tadial nejazdili, rozsirit chodniky, vysadit stromy. Dnes ked funguje tranzit cez Petrzalku a Einsteinka na jar dostane novy povrch, nie je dovod aby ludia jazdili po nabrezi.
A prejazd cez krizovatku by som nechal len ked uz musi byt, tak podjazdom ale len v smere Vajanskeho - Dostojevskeho. Kazdy kto sa chce dostat na a z Pribinovej by musel ist cez Landererovu a Olejkarsku.