Čo je s električkami 7923 a 7924?
Kedy sa do premávky zaradia 7957 a 7958?
Vedeli by ste mi niekto povedať presný počet, koľko T3, K2 a T6A5 je vypravovaných na el. linky? NERÁTAM ZÁLOŽÁKY, výcvikové, technologické,...
? ? ?
PS: Šťastný nový rok.
Kedy sa do premávky zaradia 7957 a 7958?
Vedeli by ste mi niekto povedať presný počet, koľko T3, K2 a T6A5 je vypravovaných na el. linky? NERÁTAM ZÁLOŽÁKY, výcvikové, technologické,...
? ? ?
PS: Šťastný nový rok.
hoci dufam ze do BA nebudu musiet prist.
Dá sa to spraviť aj inakšie: Automobilová doprava v smere z Vajanského nábrežia na Dostojevského rad by bola vedená v oblasti Šafárikovho námestia podjazdom. Odbočenie Vajanského nábr. - Pribinova by som zachoval, opačný smer by išiel cez Olejkársku a Landererovu (alebo úplne inak, na most Apollo). Smer Štúrova - Vajanského nábr. by problém nebol, odbočenie Štúrova - Dostojevského rad najskôr priamo, pred Starým mostom klesaním pravotočivou 270° zákrutou cez súčasné parkovisko do navrhovaného podjazdu (alebo ešte lepšie zrušiť
drink
Ja som sa ale chcel baviť o technickom riešení. Napríklad o tom, že by sme mali (v roku 2016) metro z Petržalky po Kamenné námestie s intervalmi 7 minút (Ámos dobre hovorí) so stanicami vzdialenými 1 km s prestupom v meste na pomaloelektričku, s časom 2 minúty na vyhrabanie sa spod zeme. Starý most s vyústením na štvorprúdovú Štúrovu ulicu by svojou úžasnou kapacitou po rekonštrukcii slúžil výhradne IGK (Ľ. Roman sa už teší).
A čo ďalej? Trasa do Dúbravky, zrušenie električiek, zavedenie autobusov s intervalom 15 minút na privážanie ľudí k metru s intervalom 15 minút, alebo nechať električku 1xT3 s intervalom 15 minút (asi trošku luxus)?
Alebo bude mať Bratislava milión obyvateľov + 300k denne prichádzajúcich (tým by lepšie poslúžil S-Bahn)? V tom prípade súhlasím s metrom.