Dá sa to spraviť aj inakšie: Automobilová doprava v smere z Vajanského nábrežia na Dostojevského rad by bola vedená v oblasti Šafárikovho námestia podjazdom. Odbočenie Vajanského nábr. - Pribinova by som zachoval, opačný smer by išiel cez Olejkársku a Landererovu (alebo úplne inak, na most Apollo). Smer Štúrova - Vajanského nábr. by problém nebol, odbočenie Štúrova - Dostojevského rad najskôr priamo, pred Starým mostom klesaním pravotočivou 270° zákrutou cez súčasné parkovisko do navrhovaného podjazdu (alebo ešte lepšie zrušiť
). Električka by prechádzala po povrchu zo Starého mosta cez Šafárikovo nám. v smere na Alžbetínsku ulicu a niekde v tomto priestore by prešla do podzemenej úrovne (zastávka by mohla byť alternatívne povrchová alebo podzemná). Výsledkom by nielenže neboli žiadne estakády, ale naopak dopravné upokojenie námestia, zlepšenie ovzdušia (odstránenie križovatky), bezkolízny prechod električky (vo vzťahu s IAD) a naviac aj ďalšie bezbariérové prepojenie centra a nábrežia. ?

dakujem za uprimnost
Presbourg
dobre dam ti protiotazku co dalej ked budeme mat pomaloelektriku to ju chces pustit dalej do mesta?a potom sa budeme tvarit ze je vsetko o.k?a delej co?Co sa tyka tych penazi to si moze zato mesto samo lebo nechcelo stavat stavbu za ktoru by sa zarucil aj stat takze teraz na tu ich pomaloelektricku im nikto neda ziadnu garanciu takze asi nebude ani ta momaloelektricka.Keby niekto stal (garant)za mestom tak si mohlo mesto pozicat aj väcsu sumu a mohlo mat poriadny nostny system.O financiach sa uz nebudem viac bavit.Jo?