Reply on: Ámos #55479:
"No tr3mp hovoril o zapustani elektricky v priestore sucasnej zastavky a mimourovnovom krizovani, tak preto ta estakada. " - No, podľa mňa z toho vyplýva práveže opak, že nenavrhujem žiadnu estakádu. Ak by bola električková estakáda ponad cestu VN - DR, nemohol by som ísť do zeme v úrovni zastávky, ak by bola estakáda pre cestu VN - DR (hrozná predstava), do zeme by som mohol klesať už priestore križovatky, nie až na námestí.BTW, to že sa bude zvyšovať výška mostovky nad hladinou neznamená, že po celej jej dĺžke. Zvýšenie stačí iba v plavebnej dráhe, pri brehu môže byť mostovka aj výrazne nižšie ako dnes (info Kolada), čo by umožnilo aj prechod električiek podjazdom, pri miernom zvýšení úrovne námestia. To je však podľa mňa horšia alternatíva.
hoci dufam ze do BA nebudu musiet prist.
Dá sa to spraviť aj inakšie: Automobilová doprava v smere z Vajanského nábrežia na Dostojevského rad by bola vedená v oblasti Šafárikovho námestia podjazdom. Odbočenie Vajanského nábr. - Pribinova by som zachoval, opačný smer by išiel cez Olejkársku a Landererovu (alebo úplne inak, na most Apollo). Smer Štúrova - Vajanského nábr. by problém nebol, odbočenie Štúrova - Dostojevského rad najskôr priamo, pred Starým mostom klesaním pravotočivou 270° zákrutou cez súčasné parkovisko do navrhovaného podjazdu (alebo ešte lepšie zrušiť
Presbourg
to si nemohol ani prehliadnut lebo to je v zeitung-u takze ty ho urcite nemas.... ?