Reply on: fobust #55230:
Je to skarede ako fras, ale isty pocet na kazdu linku, kvoli garantovanym poradiam by bolo svadbou z rozumu, ktora by mohla dobre vypalit.Ale nemyslim si, ze najprv investovat do vsetkych suprav a potom ich zacat razom nahradzat je spravne a ekonomicke riesenie.
Môj návrh 162*7,5=1215 osôb/hodina. Teda sa zníži kapacita oproti súčasnosti o 405 osôb za hodinu.
Ámos Keynes
Inak, ta cena je zaujimava, lebo pri ramcovej zmluve na nakup tychto troflov, vtedy na 15 kusov, bola vitazna cena 209,9 mil. cize za kus 13,9 mil.(Predpokladana bola 240 a druha ponuka bola 232) A uz pri nakupe vozov bola cena za sest vozov 104,9 mil. cize 17,5 mil. za kus. Tak bud pride tych vozov viac alebo tomu absolutne nerozumiem. Vie mi to niekto vysvetlit. Jedine co ma napada, ze cena bola navysena poziadavkami na interier, technicke vybavenie, silnejsi motor, agregat atď.
Vysledok busov na uvo.gov este stale nie je. ?