Reply on: Ámos Keynes #55232:
Je to síce škaredé ale ten vzhľad kazia hlavne tie príšerné okná v NP časti. Keby sa s tým pohral nejaký designér, mohlo by to byť celkom k svetu. A myslím si, že by sa malo rekonštruovať tak 50 súprav, vždy waňa na papieroch zo starého voza + progres z novších sérií "esúčiek". A súčasne dopĺňať novými vozmi.
Skôr ide o to, aby sme najprv mali dosť súprav aby sme pokryli aspoň jednu linku na každej radiále, potom by bolo dobré mať všetky súpravy s jedným NP vozidlom. Keď toto dosiahneme, tak potom nám začnú dožívať K2S a tie už nahrádzať plne NP vozmi s tým, že keď budeme mať veľa vozov, tak staré T3 reko šrotovať a Wane spájať do súprav a okolo roku 2070 vyraďovať aj Wane. ?
Ámos
1. Posledne slovo ma protimonopolny urad a unia, ktora to musi schvalit tiez.
2. Ak boli podmienky urcene tak ako boli, a Viedeň to vyhrala teda ziskala najviac bodov, potom mohli len ju oznacit za vitaza a nikoho ineho, lebo by SR hrozili sudne spory, arbitraz o usli zisk,... lebo sa nestala vitazom aj ked ziskala najviac bodov. A inak sa tie podmienky nedali urcit, lebo nemozes nikoho vylucit z tednra na zaklade domienky, ze z BA spravia Cargo pristav. Je to sice zdlhave, ale ak aj stat by si prial niekoho ineho tak najprv musi vyhlasit za vitaza TwoOne, potom pockat na PMÚ a ak ten rozhodne, ze tato koncetracia poskodi trh, co uz sam avizoval, ze s tym bude mat problemy, mozu dat letisko niekomu inemu.
Ak vsak teraz bude PMÚ drzat hubu a krok, je jasne, ze bol politicky ovplyvneny a vcerajsia navsteva z rakuska bola uspesna.
Jednoducho treba pockat co bude dalej a nevynasat rychle sudy. Aj ked priznam sa, aj mna to nasrdilo a neprajem si koncentraciu tychto dvoch letisk. Sice sa tu o zlych zahranicnych investoroch, ktori chcu rozkradnut nase krasne Slovensko napisalo uz mnozstvo bludov, ale zo Swechatu mam strach aj ja.
V Trende pisali, ze DPB dostal od OBB za posledny oktobrovy tyzden 200 Eur. Rocne by to teda mohlo byt 10400 Eur, co je 395 tisic korun.