Našiel som článok o histórii firmy Ikarus (v angličtine). Zaujímavá je časť o expanzii do Ameriky (naspodu).
http://busexplorer.com/WorldBus/Ikarus-Text.html
V rokoch 1985 - 1989 dodali do Kanady Oriony III.
http://busexplorer.com/PHP/MidPage.php?id=306
Celkom fajnový dizajn na tú dobu, no nie? ?
V spolupráci s nejakou tamojšou firmou vyrábali Ikarusy pre americký trh. Neskôr sa firma premenovala na NABI a v súčasnosti vyrába vlastné autobusy a aj pre maďarský trh. Vidno však na nich "ikarusácke" črty. http://www.nabiusa.com/buses/products.cfm?bus_type=1
Vie sa niečo o ich prevádzke v Maďarsku? Aká je ich kvalita, cena? ?
http://busexplorer.com/WorldBus/Ikarus-Text.html
V rokoch 1985 - 1989 dodali do Kanady Oriony III.
http://busexplorer.com/PHP/MidPage.php?id=306
Celkom fajnový dizajn na tú dobu, no nie? ?
V spolupráci s nejakou tamojšou firmou vyrábali Ikarusy pre americký trh. Neskôr sa firma premenovala na NABI a v súčasnosti vyrába vlastné autobusy a aj pre maďarský trh. Vidno však na nich "ikarusácke" črty. http://www.nabiusa.com/buses/products.cfm?bus_type=1
Vie sa niečo o ich prevádzke v Maďarsku? Aká je ich kvalita, cena? ?
slovanista21
-Prepojit tram route na Safku a na Trnavskom myte nasledovne:
Cez Malu scenu,Kablovku,ASMN,Karadzicova(tusim sa tak vola),Trnavske myto??
-L4 nechat premavat v sedle aj tie dve hodiny ktore zo Zlatych pieskov nechodia tramvaje (okolo obeda)
-Zrusit linku 7 a nasadit vozidla z nej na L11
-Postavit davnejsie planovanu vozovnu Dubravcice
-nechat L 12 premavat nasledovne : Dubravka - KV - nabrezie - Safko - nam SNP - tunel - KV - Dubravka
-Nechat vecer zajst dve L9 do dubravky a nasadit ich z dubravky na L5 a tym zahustit a predlzit premavku tejto linky vecer kedze chodi len do cca 21,00
-vytvorit L13 v povodnej trase... a nechat ju zastupovat kachnami a nie zehlickami resp.. solo T3
-nechat dva spoje L 17 zajst az d race rano
-vyuzit nejako "obratisko" TECHNOPOL
tot vsio