Reply on: AAA #55178:
Nejak mi to poslalo zle. Tak ten príspevok ešte raz:
Re #55160 slovanista21: Prepojenie je múdre.
Na Zlaté Piesky doobeda premáva L 2. A tá kapacita postačuje, takže ja navrhujem skrátiť doobeda L2 po ŽST NM a L4 nechať jazdiť až na Zlaté Piesky.
L 7 je preto lebo posiluje L 3, 5, 11 v úseku CMO - ŽST Vinohrady. Nasadením jej vozov na L 11 dosiahneš zníženie kapacity v tomto úseku, ak nenasadíš ďaľšie vozy.
Ta vozovna by podľa mňa sa postaviť mala, len je otázka, či je to momentálne najdôležitejší problém DPB.
A čo s L 1, dať ju cez tunel a L 13 nám bude voziť vzduch? Podľa mňa by na L 13 sólo bohato stačilo, keby už teda mala vzniknúť. Podľa mňa zlúčenie 1+13 do 1 bolo celkom rozumné. Z Dúbravky skoro všetci cestujú busom, z KV môžu prestúpiť na L 32.
Re #55167 slovanista 21: A ešte si zabudol na nejeakú linku CMO - Hlavná stanica, nie?
Tomi
http://busexplorer.com/WorldBus/Ikarus-Text.html
V rokoch 1985 - 1989 dodali do Kanady Oriony III.
http://busexplorer.com/PHP/MidPage.php?id=306
Celkom fajnový dizajn na tú dobu, no nie? ?
V spolupráci s nejakou tamojšou firmou vyrábali Ikarusy pre americký trh. Neskôr sa firma premenovala na NABI a v súčasnosti vyrába vlastné autobusy a aj pre maďarský trh. Vidno však na nich "ikarusácke" črty. http://www.nabiusa.com/buses/products.cfm?bus_type=1
Vie sa niečo o ich prevádzke v Maďarsku? Aká je ich kvalita, cena? ?