Takže vážený, mám pre sebou letáčik Porschetry.
Dĺžka je 30250 mm (31060 s vytiahnutými spriahadlami)
pre porovnanie: K2: 21346 mm, T3: 15104 mm, T6A5: 15542 mm
Navyše, Porschetra má nad podvozkami úplne idiotsky vyriešený interiér, sadne si tam 6+6 ľudí a v tej uzučkej chodbičke môže stáť ďalších 6, viacej už nie. Vodič má predimenzovanú búdu, čo zasa uberá platz. OK, Porschetra je čiastočne NP, súhlasím.
V žiadnom prípade však nemá väčšiu obsaditeľnosť ako 2xT3! Neverím tomu, dokiaľ to niekto experimentom so skutočným substrátom nedokáže. ?
Dĺžka je 30250 mm (31060 s vytiahnutými spriahadlami)
pre porovnanie: K2: 21346 mm, T3: 15104 mm, T6A5: 15542 mm
Navyše, Porschetra má nad podvozkami úplne idiotsky vyriešený interiér, sadne si tam 6+6 ľudí a v tej uzučkej chodbičke môže stáť ďalších 6, viacej už nie. Vodič má predimenzovanú búdu, čo zasa uberá platz. OK, Porschetra je čiastočne NP, súhlasím.
V žiadnom prípade však nemá väčšiu obsaditeľnosť ako 2xT3! Neverím tomu, dokiaľ to niekto experimentom so skutočným substrátom nedokáže. ?
Sommelier
cenu bokom
T 14 je moderna salina, kvalitu overi cas. Je to priama podpora novych studii, vysledky prace vyskumu a badania. Da sa to povedat aj o vsetkych generalnych aj totalnych rekonstrukciach, alenovy voz je novy voz a pri generalke nikdy natolko nevyuzijes rozvojovy potencial noveho produktu.
obsaditelnost - ako sa to vezme a ako to pocitas. T 3 ma kapacitu rozdielnu. Od T 3 MOD - 110 obcanov (pri 24 sediacich) az po single T 3 - 163 (pri 23 sediacich) obcanov.
Jednoznacne to svedci o tom, ze normy co do obsaditelnosti vozidla sa museli zmenit alebo sa jedna o preklep.
T 14 uvadza 279 (pri 69 sediacich).
Cisla kontroverzne, ale podme dalej.
Pri zohladneni dalsieho faktu -
dlzka T 3 je 14 m.
T 14 - 32 m
4 metre rozdiel v prospech Ferdinanda Porsche.
Nizkopodlaznost voza - opat dalsie miesta plus oproti 2 x T 3 (nehovorim o polonizkopodlaznej moznosti wane).
Este stale si toho isteho nazoru ?