cenu bokom
T 14 je moderna salina, kvalitu overi cas. Je to priama podpora novych studii, vysledky prace vyskumu a badania. Da sa to povedat aj o vsetkych generalnych aj totalnych rekonstrukciach, alenovy voz je novy voz a pri generalke nikdy natolko nevyuzijes rozvojovy potencial noveho produktu.
obsaditelnost - ako sa to vezme a ako to pocitas. T 3 ma kapacitu rozdielnu. Od T 3 MOD - 110 obcanov (pri 24 sediacich) az po single T 3 - 163 (pri 23 sediacich) obcanov.
Jednoznacne to svedci o tom, ze normy co do obsaditelnosti vozidla sa museli zmenit alebo sa jedna o preklep.
T 14 uvadza 279 (pri 69 sediacich).
Cisla kontroverzne, ale podme dalej.
Pri zohladneni dalsieho faktu -
dlzka T 3 je 14 m.
T 14 - 32 m
4 metre rozdiel v prospech Ferdinanda Porsche.
Nizkopodlaznost voza - opat dalsie miesta plus oproti 2 x T 3 (nehovorim o polonizkopodlaznej moznosti wane).
Este stale si toho isteho nazoru ?
Stále to vyzerá krajšie ako Porschetra a za cenu jednej Porschetry máš možno aj osem waní. Na tomto mieste prosím niekoho (napr. S499.1023) aby doplnil, neviem presne cenu Wane. Navyše, kapacita Porschetry ti nenahradí 2xT3, takže o akom nevyužitá a zmenšovaní intervalu píšeš, navyše keď sa interval zmenší, tak vozy by jazdili častejšie, človeče, čitaj po sebe čo píšeš.
Fakt mám pocit že sem prispievajú najmä sopľavé decká, ako tu už niekto podotkol. Už si spomínam, prečo som sem prestal chodiť a objavil som sa tu iba sporadicky.
Btw; Chcel by som sa spytat,ci by mi niekto neporadil. Ako prebieha nakup cestovneho listka na vlak, ak ho chcem kupit cez internet. Co odo mna budu chciet a co k tomu potrebujem? Plati sa za tento nakup nejaka prirazka naviac? Vopred dakujem.
Všimol som si, že DPB sa vrátilo k lepeniu CP lepidlom.. Najmä teraz v zime je to hádam najlepší nápad aký im mohol napadnúť.. Magori. A ešte k tomu to je okopírované otrasne.
Neviem, podla mna by sa do Blavy uz mali kupovat iba tie dvojclankove, a z vonku sa mi to nepaci, vyzera to ako premalovana T3 ale je to NP takze..., mne sa skor pacia tipy ako Porschetra ale ta ja asi moc velka ( ci by bola naplno vyuzivana) http://www.tramfoto.com/images/vozy/anitra/ ale keby sa zmensily interaly tak by bola v pohodke, a ak si dobre pamatam vychadza na 75melonovSK a zase pri tej cene...
kolko stoji normalna nejaka K2S ? Pripadne nejaka ina 2 clankova NP ?
Pri Technopole by bolo treba najskôr vybudovať nové obratisko, toto nevyhovuje jednak tým, že autobusy by stáli na ceste a jednak údajne primalým uhlom na otáčanie kĺbákov. A navyše otáčanie na 4-prúdovej ceste samo o sebe nie je veľmi bezpečné.
Ja sa obavam, ze tentokrat je to (jednak kvoli tomu, ze je to zahranicny investor a cezhranicna koncentracia) prilis tazky oriesok aj na PMU, kedze je to tak prespekulovane a netransparentne, aby im fakt nic nemohol... Dufam, ze PMU nieco zmoze, ale...vyzera to byt prilis dobre prespekulovane, aby to bolo dostatocne zahmlene...
Ja by som este neplakal.
1. Posledne slovo ma protimonopolny urad a unia, ktora to musi schvalit tiez.
2. Ak boli podmienky urcene tak ako boli, a Viedeň to vyhrala teda ziskala najviac bodov, potom mohli len ju oznacit za vitaza a nikoho ineho, lebo by SR hrozili sudne spory, arbitraz o usli zisk,... lebo sa nestala vitazom aj ked ziskala najviac bodov. A inak sa tie podmienky nedali urcit, lebo nemozes nikoho vylucit z tednra na zaklade domienky, ze z BA spravia Cargo pristav. Je to sice zdlhave, ale ak aj stat by si prial niekoho ineho tak najprv musi vyhlasit za vitaza TwoOne, potom pockat na PMÚ a ak ten rozhodne, ze tato koncetracia poskodi trh, co uz sam avizoval, ze s tym bude mat problemy, mozu dat letisko niekomu inemu.
Ak vsak teraz bude PMÚ drzat hubu a krok, je jasne, ze bol politicky ovplyvneny a vcerajsia navsteva z rakuska bola uspesna.
Jednoducho treba pockat co bude dalej a nevynasat rychle sudy. Aj ked priznam sa, aj mna to nasrdilo a neprajem si koncentraciu tychto dvoch letisk. Sice sa tu o zlych zahranicnych investoroch, ktori chcu rozkradnut nase krasne Slovensko napisalo uz mnozstvo bludov, ale zo Swechatu mam strach aj ja.
V Trende pisali, ze DPB dostal od OBB za posledny oktobrovy tyzden 200 Eur. Rocne by to teda mohlo byt 10400 Eur, co je 395 tisic korun.
Kto tu vraví že by sa to potom ihneď vyradovalo? Skôr ide o to, aby sme najprv mali dosť súprav aby sme pokryli aspoň jednu linku na každej radiále, potom by bolo dobré mať všetky súpravy s jedným NP vozidlom. Keď toto dosiahneme, tak potom nám začnú dožívať K2S a tie už nahrádzať plne NP vozmi s tým, že keď budeme mať veľa vozov, tak staré T3 reko šrotovať a Wane spájať do súprav a okolo roku 2070 vyraďovať aj Wane. ?
Tomi