Reply on: Technopol #55694:
Rozdiel je v tom, že po prechode eliny cez Dunaj do centra segregacia trate končí. A druha vec je tá, že metro ma vyššiu prepravnu kapacitu a je vyrazne rychlejšie v centre ako povrchova tramvaj ?
ale na rozdiel od teba, amosa a inych su tu nastastie aj ludia co dokazu prekrocit svoj tien 

a tak isto to dopadne aj v bratislave, ze sa dokupi zopar novych vozidiel (aj tych 15-20 bude vela) a tak ako sa "rozsirili" linky po sprovozneni Apollo tak sa "rozsiri" doprava elektriciek 
a ako vidim, dosli ti argumenty tak tu osocujes z klamarstva 


aj einsteinovu financoval stat, lebo je to dialnica
ako so ti vravel, nemas paru 

pre tvoju info klesat zacina ani nie 50-100 metorov za krizovatkou. zjazd pre auta na hodzovom je 100 metrov. odporucam ti ten listok a popripade aj meter 

E499.3056