Reply on: SKODA-Sanos #55688:
Druhú možnosť zavrhujem ?
Trolejbusy by samozrejme boli lepšie, vozovňa už existuje(Hroboňova), takže ďalšiu stavať netreba. Pokiaľ by tam teda bolo dosť miesta na nové trolejbusy. Ale kde je miesto pre duobusy, bude aj pre trolejbusy ?
Je to teda iba otázka predĺženia trolejového vedenia pod Nový Most, resp. na Patrónku a ďalej na Hl.st.
Môj názor je taký, že predĺženie trolejového vedenia by už nebola taká veľká investícia takže sa to mohlo spraviť.
Pretože ak sa tie úseky majú teraz jazdiť na naftu, tak to bude drahšie ako keby tam bol trolej..
Btw fascinuje ma skutočnosť, že sa kúpilo iba 6 duobusov, pretože si myslím, že je dosť nezmyselné aby pod trolejovým vedením na DD behali aj naďalej autobusy... Malo sa kúpiť toľko duobusov, aby už žiadny autobus nikdy nemusel ísť na DD(ani ako ZV)...
? ? ?
Red-Hawko
1:Naco stavat tunel ked je uz most postaveny?
2:Tunel je ovala drahsi.
3:Tunel musi byt aspon 20metrov pod dunajom a to neviem kde by to vyslo nad zem v 'Ba casti' niekde na Kammennom namesti? A v 5trzalskej casti? Bud by hned pri arrtmedii isla elina hore a nad einsteinovu alebo az pod einsteinovu a vysla by niekde za TPDckom
4: Pokial si dobre pamatam tak uz davnejsie sa zistilo ze most pod dunajom je nerealny kvoli zlemu podloziu, alebo horninam ci co to...
Re #55657 ivanbuto: Na ten obchvat urcite prispeju Euro fondy
Re #55673 Matej Balog: Bez diakritiky sa na nete pise vzdy lebo nikdy nevies kedy sa makcene a dlzne dodrbu na podobu pismena * %# a stvorceky najcastejsie ?