Ad:Zlúčenie liniek 27 a 35 do linky 23 od 9.1.2006
Mne sa tento návrh mimoriadne pozdáva , tú linku budem musieť ísť omrknúť hneď po zavedení...Cestaky na imhd.sk budú dúfam ešte v ten deň alebo skôr...Na tejto linke sa mi pozdáva najmä prepojenie na električkové linky a menej vyťažené linky autobusov ktoré sa týmto automaticky snáď min. o 20% zaplnia...
Tot vsio..
Mne sa tento návrh mimoriadne pozdáva , tú linku budem musieť ísť omrknúť hneď po zavedení...Cestaky na imhd.sk budú dúfam ešte v ten deň alebo skôr...Na tejto linke sa mi pozdáva najmä prepojenie na električkové linky a menej vyťažené linky autobusov ktoré sa týmto automaticky snáď min. o 20% zaplnia...
Tot vsio..
aquila
ale beriem, ze spustenie rychloelektricky do tunelu za bosakovu by bolo vyslovene efektivne az vtedy kedy by sa dokoncila trasa az po hlavnu stanicu.
Re #55764 Kami: to je tiez problem, kedze tunel je planovany zhruba v trase trate B, co je logicke, kedze je to najvhodnejsie vyustenie z petrzalskej strany. mno a z toho vyplyva, ze dodatocna vystavba tunelu bude z toho dovodu o hodne drahsia ak sa nespoja sily uz teraz.
cize teoreticky ak by sa teraz urobilo prepojenie cez most a neskor (t.j. aj o 20-40 rokov) by sa uvazovalo o tunele, tak by to bol problem ... dovolim si tvrdit ze v porovnatelnych cenach by to mohlo byt predrazanie o 50-100%. toto je znamy fakt pri budovani akehokolvek tunela, ze ked sa dobudovava dalsia rura, tak je ptoblem, kedze teren uz bol naruseny a za tu dobu pracuje.
to je tiez jeden z dovodov, ze akonahle sa rozhodne mostovy variant, akekolvek prepojenie pod dunajom pada na najmenej dalsich 30-50 rokov.
Re #55767 Emo: pre ujasnenie terminologie, radsej tunelova vs. mostova lobby, lebo zatial sme sa zhodli na tom ze jeden strana chce elektrickovu radialu a druha rychloelektrickovy nosny dopravny system
Re #55769 Ámos: by si sa divil
tunel pod karpatami je teraz loteria a handrkovanie. mesto chce aby to bola R8 cim by to spadalo pod kompetenciu statu. stat chce aby to bol N0 => nulty obchvat mesta bratislava.
ale ani prva faza tejto stavby sa nezacne stavat skorej ako v roku 2015 a aj tam skor prevlada nazor ci nebude lepsie zburat pristavny most neprerobit ho na 3+3 resp 4+4 v tom lepsom pripade. navyse tunel pod karpatami aj tak zrejme bude robeny v ramci PPP.