Reply on: d3k0 #55780:
To vobec nie je o tom, ono je to skor o tom, ze je lepsie stavat NDS, ktory ma buducnost, lepsiu kapacitu a je rychlejsi. Z mojho pohladu si myslim, ze je skoda penazi, ak sa ma postavit jedna radiala, ktora sa v konecnom dosledku znovu len napoji na terajsi povrchovu siet v centre, kde doprava opat len stoji a ziadna preferencia sa nemoze v centre porovnavat so segregaciou. btw, to metro sa stavat zacalo, aj na to boli vyclenene financie o po 2 ci 3 rokoch vystavby sa projekt definitivne zastavil mozno prave koli elektrickofilom a bande tunelarov na cele s vtedajsim vedenim mesta. Je to moj nazor a nikoho som nechcel ani urazit ani nic podobne, tak ma neukamenujte ?
aquila
osobne sa mi viac pozdava myslienka, keby mala podzemna varianta skoncit na kamenom na dlhu dobu ako by mala mostova varianta skoncit na safku na dlhu dobu.
ohladne elektricka vs. metro. vo viedni su tak podzemne elektricky ako aj nadzemne metro
U4 je tiez v podstatnej casti vedena aj ked pod zemou ale nezakryte