Ja by som bol len rad, aby mala Petrzalka rovnaky system MHD, ako ma zvysok mesta. To preto, aby mohla byt dopravne prepojena s celym mestom. V sucasnosti ma cele mesto nosny system vo forme elektriciek a Petrzalka tym trpi. Tak aby sa nestalo, ze v buducnosti bude mat prezmenu nejaku nekompatibilnu trat, ktora dlhe desatrocia povedie len do centra.
Stat by mestu velmi pohol, keby sa viac staral o zeleznice. Nielenze su pri sucasnej frekvencii spojov a zastavok vnutromestsky nepouzitelne a vsetci sa musia povinne trepat na Hlavnu stanicu nech cestuju kamkolvek, ale niekde vyslovene prekazaju. Napriklad, ak chcem nosnym systemom (L8,L9,L14) cestovat do Hornbachu stoji mi v ceste trojpruhova zeleznica bez nadchodu alebo pricestria. Dalsia zeleznicna prekazka je priuzky tunel medzi Dubravkou a DNV.
Stat by mestu velmi pohol, keby sa viac staral o zeleznice. Nielenze su pri sucasnej frekvencii spojov a zastavok vnutromestsky nepouzitelne a vsetci sa musia povinne trepat na Hlavnu stanicu nech cestuju kamkolvek, ale niekde vyslovene prekazaju. Napriklad, ak chcem nosnym systemom (L8,L9,L14) cestovat do Hornbachu stoji mi v ceste trojpruhova zeleznica bez nadchodu alebo pricestria. Dalsia zeleznicna prekazka je priuzky tunel medzi Dubravkou a DNV.

Stale sa vsak da elektricka zakopat pod zem...
aquila
taktiez realne vtedajsi zastupcovia za VPN odmietli 5 miliard kcs vyclenenych na tazke metro na rok 1990 s odovodnenim, ze oni tazke metro nechcu, bratislave bude staci lahke metro.
z toho lahkemo metra sa momentalne stala petrzalska radiala.
a preco je dobre stavat tunelovy variant od bosakovej dalej ? mozno pre taky maly detail, ze rokom 2012-2015 kedy petrzalsku radialu teoreticky dostavaju sa rozvoj mesta nekonci ...