Reply on: S499.1023 #55810:
heh, mas pravdu s tou cestinou som sa sekol, aj podla mena, Igor Jeřábek to vyzera ze si cech
mea culpa, ale mal si tam preklepy 
ale igorku, mozem ti povedat, ze ma fakt bavis
navyse takto primitivne spravajuceho sa cloveka som uz ozaj davno nevidel
a to sa internete najde ina chazka 
ohladne mojej slovenciny, hold viem ze je to neospravedlnitelne, ale mam na to svoje dovody, ktore je tu irelevantne prezentovat

IX. patrocnicu som dal ako priklad, federalny rozpocet som dal ako fakt. si to zisti.
hm, ale mas taku zajimavu slovensku vlastnost (aj ked si cech
dovedenu do extremu a to ohromnu zavist a neschopnost prekrocit svoj tien. ohladne vysokoskolskom vzdelani je s tebou sa ako vidim uplne zbytocne bavit, kedze ziadne nemas a ani nevies co to znamena kvalitne vzdelanie 
to ze si manazerom ceskej firmy je fajn, s takymto pristupom k zakaznikom a kolegom sa divim, ze ta firmicka este neskrachovala ... aj ked je fakt ze v amerike je aj taky intalater facility manager

ale tesim sa na tvoje dalsie postingy, clovek si aspon usetri citanie vtipov, toto je zabavnejsie
S499.1023
Re #55781 81-71: Čo, čo konkrétne sa začalo stavať? Ak sa po 2 či 3 rokoch výstavby projekt definitívne zastavil, musia po ňom za tie 2 či 3 roky výstavby byť viditeľnejšie stopy, než pár prieskumných vrtov pod Dunajom. Ešte pár rokov takýchto otvorených klamstiev na verejných fórach a budúca generácia si bude myslieť, že zlá električkárska lobby nechala v Bratislave zasypať štyri hotové trasy metra a zošrotovať dovezené vlaky pripravené na prevádzku, prípadne ich zrekonštruovať na K2S.
Re #55785 aquila: Jasné, rozvoj mesta sa nekončí a bude pokračovať práve smerom k štátnej hranci, ktorú nezadržiteľne prekročí... Ja nemám nič proti diskusii s inteligentným metrofilom typu yale či Sommelier, ale takíto metrofilovia akurát myšlienku metra zosmiešňujú, ba dovolím si tvrdiť, že tak, ako najväčším nepriateľom železnice je ortodoxná modrá guma, najväčším nepriateľom metra je nekritický metrofiul, oháňajúci sa imaginárnymi peniazmi z EÚ. Čo si myslíte, že v EÚ sa tie peniaze tlačia?
Re #55786 81-71: Z ktorých smerov by končila SADka v Petržalke? Ty si schopný aj vlastný mozoček používať alebo len omieľať príklady, ako je to inde? Na Černom moste končia linky zo severovýchodných a východných smerov od Prahy. Vzhľadom k tomu, že Petržalka končí na štátnej hranici, mohli by na terminále končiť linky z Rajky, Hegyeshalom, Mosonmagyaróváru, Kittsee a Mostu nad Litavou. Alebo by si nechal linky od Žitného Ostrova či od Záhoria prejsť cez pol mesta, aby si ich ukončil na terminále Petržalka-Juh II., aby si si naplnil svoje túžby? Čo sa týka "kapacitného problému" z Dúbravky, prines na DPB peniaze, kapacitný problém sa hravo vyrieši.
Re #55789 untrop: Trojminútová 95 nestačí, možno by teda stačila dvojminútová? Dvojminútový interval kĺbových autobusov zodpovedá štvorminútovému intervalu súprav 2*T3, čo nie je nič extrémne a nedosiahnuteľné, štvorminútový interval moderných, štyridsaťmetrových električiek teda prinesie výrazné zvýšenie komfortu i kapacity.
Re #55792 SZKV: No, já si myslím, že bys měl ze své hyperkritičnosti vůči Prase polevit, protože působíš směšně. Nikdo tady neobskakuje svaté metro a ostatní doprava neupadá. Chyby jsou všude ale je potřeba nemít zatemněný mozek.