Reply on: d3k0 #55788:
3. Bol by problém, pretože by sa ešte viac nahustili električkové vlaky. Za optimálne považujem riešenie s kapacitnejšími vozmi alebo trojičkami s 1+1 linkami na radiále s 5min. intervalom, v preklade 2,5min. Zvýšila by sa kapacita a zároveň by sa zvýšila priepustnosť križovatiek a bola by možná aj úplná preferencia električiek.
2. Súhlasím s tým, že by sa mala zrýchliť linka 5, v centre mesta je niekoľko zbytočných zdržaní, prehodnotiť by sa mali aj stanoviská zastávok. Na križovatkách Kollárovo nám., Floriánske nám. a Vazovova by sa mala zabezpečiť prednosť električkám ako je to na Námestí SNP.
Myslím, že IAD by sa mala v centre čo najviac obmedziť, aby CMO nebola využívaná na tranzit.
Mike
Ale viete: pre niektoré deti vek, skúsenosti, mnohoročná odborná aj zahraničná prax, renomé, či overené fakty, tak to pre niektorých tunajších "tiežprispievateľov" vôbec nič neznamená, lebo oni sú viac ?