Reply on: S499.1023 #55819:
ale no tak igorko necerti sa 

a ako som povedal, skus si prelistovat svoje postingy a ty si bol ten ktory ich ma plne jedovatych slov


ale ako vidim s tvojim pristupom si minimalne coskoro uzenies infarktik, tak pozor na to igorko!

vies ked tebe dojdu argumenty, tak jedine co dokaze je urazat a byt absolutnym primitivom. tot vsjo



Re #55820 Matej Balog: "nie vždy len pravdy ale polopravdy, neúplné informácie a možno niekedy aj "nepravdy" "
^^= toto je typicke skor pre tento web

ja len zopakujem moj nazor a to, ze
postavi sa len petrzalska radiala (ak boh a stat da mimourovnovo), na ktorej bude premavat z docela vyznamnej casti stare elektricky. mesto navyse zablokuje vystavbu projektu filialka. ak ma niekto chut mozeme sa stavit o lubovolnu sumu penazi

mno a bratislava moze na minimalne dalsich 23-40 rokov zabudnut na nejaky solidny nosny system

yale
Prečítaj si radšej, čo som napísal, to predsa nebolo o "audite", ale predovšetkým o "štúdii" električky do Petržalky, ktorá priznajme má problematické miesta, tak neviem prečo tento tvoj zbytočný útok. Had a bad day?
K auditu, veľmi všeobecne - s druhou časťou, analýzou linkového vedenia a návrhom riešenia v zásade iba súhlasím (to som tu už v minulosti písal), ale tá prvá časť auditu sa podľa mňa príliš drží pri stene a neanalyzuje dostatočne efektivitu riadenia samotného podniku, celé sa to vezie v duchu "nie sú peniaze, chudáci robia čo môžu". Toto mi vadí, ale môžeš objasniť prečo je to tak, či je 400 administratívnych pracovníkov adekvátny počet atď. Možno táto časť auditu nebola verejná? Možno som naozaj čakal audit na úrovni due diligence.
Odborník som, vo svojej oblasti, o to nemaj obavy, nejaká pečiatočka by sa tiež našla, aj keď v našej branži to je trochu menej formálne. Tu sa však vyjadrujem z pozície občana mesta, ktorý sa o dopravu v meste, vrátane MHD dlhodobo zaujíma.
Ale ide mi najmä o tú petržalskú štúdiu, ak si spoluautorom, môžeš tu možno dovysvetliť, kde nastal problém s počtom vozidiel potrebných pre petržalskú električku a ako to teda bolo myslené.