Reply on: Mike #55720:
Vrelá vďaka za kompletnú výpravu električiek. ?Re #vždy S499.1023: Súhlasím s Tebou tak isto ako niektorí ďaľší v názore najmä na aquilu. ?
Re #55753 aquila: A dokážeš pochopiť, že aj keď je to "len radiála do Petržalky" môže byť budúcou SÚČASŤOU

Čo sa týka rozpravy medzi tunelovým a mostovým prepojením Petržalky s ľavým brehom Dunaja, som toho názoru, že most je v DANEJ SITUÁCIÍ najvýhodnejšie a najefektívnejšie riešenie aj z hľadiska rýchlosti realizovania. Problém prirodzene môže nastať aj na Šafárikovom nám. s križovaním motorových vozidiel a petržalskej električky. Ja osobne by som však pokladal úrovňové svetelné križovanie s prípadnou električkovou fungujúcou preferenciou za nie úplne najhoršie, i keď samozrejme, mimoúrovňové riešenie by bolo ideálnejšie (prirodzene pohodlnejšie, rýchlejšie a tým pádom aj s výhľadom na vrátenie investície za menej potrebných vozidiel (pri krátkych intervaloch by aj takéto zdržanie mohlo spôsobiť potrebu ďaľšieho vozidla)). Napojenie na existujúcu električkovú trať by bolo potrebné v prípade, ktorý by bol ideálnejší a to premávka električkových liniek z Petržalky aj na zvyšné električkové radiály v Bratislave, ktoré vo výhľade môžu byť prestavané na rýchlodražné.
Aquilla: Skús sa zamyslieť nad situáciou v Bratislave, možnosťami jej riešenia a myslím si (resp. dúfam), že máš dosť rozumu na to, aby si si dokázal uvedomiť, že si nehovoril vždy len pravdy ale polopravdy, neúplné informácie a možno niekedy aj "nepravdy". Netvrdím, že si neuviedol žiadne správne informácie a úvahy, ale stavať pyramídu s niektorými vážne poškodenými a nepoužiteľnými kameňmi je úplne zbytočné úsilie, ktoré podľa môjho názoru nikam nevedie. Sorry za úprimný výliv myšlienok ? .
Čo sa týka LINKY Č. 95, jej CELKOVÁ kapacita podľa mňa určite postačuje. Problém je však vtom, že spoje jednoducho nedokážu stabilne udržiavať taký krátky interval (najmä ranný 3-minútový) a tak pomerne dosť autobusov premáva poloprázdnych (každopádne ich kapacita nie je dostatočne využitá). Takýmto spôsobom potom v pohode vznikajú aj 6-minútové medzery (občas aj viac) a nasledujúci spoj samozrejme neponúka dostatočnú kapacitu pre daný moment. Preto hovorím, že CELKOVÁ kapacita postačuje, avšak nedokáže byť efektívne využitá. ?
Udiak
Milý "odborník" YALE hovoriť a písať si v podstate môže kto chce a čo chce. Na to má právo. Ale je prinajmenšom smiešne z pohľadu svojej "odbornosti" hodnotiť prácu iných, keď navyše máš hmlu v tom o čom píšeš.
Takže pre takéto typy:
Skutočný odborník by mal mať vzdelanie, skúsenosti, referencie a hlavne pečiatku spôsobilosti a schopnosti vedieť sa v dnešnej dobe predať.
Ak také niečo milý "odborník" vlastníš, môžeme pristúpiť k druhému kroku a to je prístup k informáciam a prostriedkom na ich rozbor. Ak aj to máš, tak potom si konkurencia a môžme sa baviť.
Štýl "audit DPB" je v súčasnosti už dostatočne uznávaný nielen v SR, ale aj okolitých krajinách, a preto, ako sám uvádzaš v úvode, asi sa veľmi mýliš (to je veľmi mierny a distingovaný výraz).
Bolo by asi veľmi vtipné porovnávať Tvoje predstavy o objektívnej analýze a postupy, ktoré boli v "audite DPB" aplikované. Ale načo pokračovať - odborníci typu "sadnime si a do obeda to máme" sú už v dejinách a ...
Ešte maličkú poznámočku k tým "30 rokom" - stačí jeden pojem ÚDI BA, ak nevieš čo to bolo, tak sa prosím spýtaj a netrep vlastné "duchaplné konštrucie".