Reply on: AAA #55833:
Všeobecne sú smradobusy, aj keď sú Cé-eN-Gé, v horšom stave ako vozy elektrickej trakcie. Žiadna vrakosa nehlási zastávky, dvere sú tam stále nafigu, všetko tam čviriká a vŕzga, podlaha sa pozvolna približuje vzorkovníku aký bene poznáme, tyže sa lúpu, pseudoobloženie praská.... 14Tr po GO (alebo VP?) sú oveľa lepšie spravené, majú trasnparenty s teplomerom, hlásia zastávky, sú aj čistejšie. O električkách hádam písať nemusím, vozovňa Krasňany dlhodobo ukazuje že tam robia aj schopní ľudia.

AAA
Re 55763 aquila: A ako vieš, že pri mestre to neskončí rovnako?
Re #55786 81-71:3. Dá sa problém kapacity riešiť kapacitnejšími súpravami.
Re #55790 81-71: Podľa mňa práve metro ľavý breh vo svojej prvej a na dlhé roky poslednej etape nerieši.
Re #55791 aquila: A v diskusí Nového času písali tiež zaujímavé veci, že?
Re #55800 S499.1023: Tá predstava onanovania nad električkou ? ?.
Re #55802 aquila: Na plne segregovanú e-trať môžeš dať ZZ, že. zároveň môžeš na konečnej v Petržalke počítať s tým, že spoje tam sa zdržia a tak v smere z Petržalky ten interval dodržíš.
Inak dosť ma mrzí mizerný stav CNG vrakov, za ktorý môžu len páni z údržby. Zničená koženka na sedačkách, pravdepodobne vytrhnuté madlá, alebo madlá, z ktorých je totálne odlúpnutá farba. Steny ako zaplaty. To už nemajú ani na farbu, koženku a umakart? ?