Reakcia na: tomas1 #55839:
pod toto sa podpisem, lebo tunak zopar ludi su frajirkovia v ramci anonymity na nete. Igorko, mi uz dokonca vyhrazal ze mi rozbiju usta, aj ked myslim, ze by ho to preslo keby sa stretol so skoro dvojmetrovym a metrakovym chlapom 
Re #55840 AAA: ja som len hovoril, ze ten prispevok ma pravdu a tak to aj dopadne

ja viem, ze ta kapacita by mohla teoreticky postacovat, ale mas tu viacero problemov.
1. poriadne zabzar na danej radiale a na to usposobene vozidla
2. dostatocny pocet vozidiel.
vies si predstavit kolko vozidiel/suprav by muselo DPM mat aby pokryval v oboch smeroch co i len v spicke vzdy 3 hodiny rano a navecer 90 sekundovy interval v oboch smeroch ? a zaroben aj obsluhovali sa dalsie radialy ?
ale mozno aj to by bolo riesitelne, ale vies si predstavit 90 sekundovy interval an neuralgickom bode zvanom safko ? vsak tak by mohli rozno odstavit IAD pokial by to nebolo riesene mimourovnovo ... tam vidim obrovsky problem tych 90 sekund.
uz teraz kolabuje kamenne, tak si to neviem predstavit potom ..
Re #55845 fobust: ach jaj, ja za to nemozem ze ked vam dojdu argumenty tak dokazete len nadavat a ponizovat

AAA
Re 55763 aquila: A ako vieš, že pri mestre to neskončí rovnako?
Re #55786 81-71:3. Dá sa problém kapacity riešiť kapacitnejšími súpravami.
Re #55790 81-71: Podľa mňa práve metro ľavý breh vo svojej prvej a na dlhé roky poslednej etape nerieši.
Re #55791 aquila: A v diskusí Nového času písali tiež zaujímavé veci, že?
Re #55800 S499.1023: Tá predstava onanovania nad električkou ? ?.
Re #55802 aquila: Na plne segregovanú e-trať môžeš dať ZZ, že. zároveň môžeš na konečnej v Petržalke počítať s tým, že spoje tam sa zdržia a tak v smere z Petržalky ten interval dodržíš.
Inak dosť ma mrzí mizerný stav CNG vrakov, za ktorý môžu len páni z údržby. Zničená koženka na sedačkách, pravdepodobne vytrhnuté madlá, alebo madlá, z ktorých je totálne odlúpnutá farba. Steny ako zaplaty. To už nemajú ani na farbu, koženku a umakart? ?