Reakcia na: fobust #55738:
ach jaj, to je tak ked detom dojdu argumenty
inak pekny vecer ti prajem 
Re #55739 Ámos: ano, lebo to bola stavba vo verejno zaujme, nieco coho sa mesto v pripade petrzalskej radialy vzdalo (kedze to nie je nosny system
) inak stat doplacal ak si pamatam nieco cez 1,5 miliardy a este asi 200-300 milionov za DPH a gro sa financovalo z uveru EIB na ktoru stat poskytol zaruku. a tak isto sa bude stavat severna tangenta, lebo su to verejne prace
a este raz opakujem petrzalska radiala nou nie je ...Re #55747 Martin Fundárek: jedna sa o to ze mesto moze usetrit cca 20% nakladov (mozno aj viac) na tunelovej variante ak bude stavat zaroven so ZSR. nehovorim, ze na to dostane peniaze z EU. na zeleznicu da EU cca 85-90%. cize pri vhodnom vyjednavani s mestom sa na tomto projekte moze mesto zviezt, nic viac, nic menej.
tunely sa nemusia prekrizit, je to vec navrhu

ohladne faktu ze firma metro je tunel vacsi ako ten co by siel pod dunajom je znamy fakt
preco inak by dalo mesto uz 1,5 miliardy na rozne projekty ? 
Re #55750 AAA: to ze sa postavi nejaka radiala do petrzalky s napojenim na safku z toho nerobi nosny system, ale stale len petrzalsku radialu na urovni ktorejkolvek inej radialy
?
AAA
Re #55684 aquila: Trať do Petržalky je nosná v tom, že zo stavebného hľadiska sa stáva 1. etapou NDS a preto by ju mal podporiť štát.
Čo sa týka prudkých klesaní električiek do podjazdov, choď sa pozrieť do Budapešti a uvidíš na akých krátkych úsekoch sa to dá.
Re #55688 SKODA-Sanos: Podľa mňa by bolo najlešpie trať spojiť so súčasnou sieťou.
Re #55708 petert: Jednotný 12 min. interval bol zavední v E doprave začiatkom 90. rokov.
Re #55730 S499.1023: Plný súhlas s tvojimi nazormi na Presbourga, aquilu, and comp.