Reakcia na: aquila #55753:
Takze takto. Stavba mala stat 3,6 mld z toho polovicu dal štát a druhu isla cez EIB. Neskor sa suma navysila o 700 mil z coho 300 stat uznal ako realne navysenie DPHčky a zvysok dofinancovalo mesto.A ja som nereagoval na to, ze by stat mal prispievat na NDS (ci uz je to metro alebo elektricka) ale na to, ze tunel popod Karpaty bude financovat len mesto a zupa. Totizto mesto ani zupa na to nikdy nebudu mat a tak to urcite bude dane do verejnych prac.
Re #55757 aquila: Praveze s brokovnicou sa trafis aj v amoku. Ma slusny rozptil ty trupik.
AAA
Re #55684 aquila: Trať do Petržalky je nosná v tom, že zo stavebného hľadiska sa stáva 1. etapou NDS a preto by ju mal podporiť štát.
Čo sa týka prudkých klesaní električiek do podjazdov, choď sa pozrieť do Budapešti a uvidíš na akých krátkych úsekoch sa to dá.
Re #55688 SKODA-Sanos: Podľa mňa by bolo najlešpie trať spojiť so súčasnou sieťou.
Re #55708 petert: Jednotný 12 min. interval bol zavední v E doprave začiatkom 90. rokov.
Re #55730 S499.1023: Plný súhlas s tvojimi nazormi na Presbourga, aquilu, and comp.