Reply on: Martin Fundárek #55747:
"Téza o tom, že by si tunely navzájom robili funkciu záchranného, je pekná, ale v praxi nie tak celkom realizovateľná. Trasy železnice a NDS sa totiž musia prekrížiť, čiže tunely budú niekde musieť viesť nad sebou. To by asi ako "záchranný" tunel neobstálo. "Yale&aquila: tu treba opat zacat. Je projekt ZSR v sulade s trasou NDS B? Alebo s trasovanim NDS vseobecne?
AAA
Re #55684 aquila: Trať do Petržalky je nosná v tom, že zo stavebného hľadiska sa stáva 1. etapou NDS a preto by ju mal podporiť štát.
Čo sa týka prudkých klesaní električiek do podjazdov, choď sa pozrieť do Budapešti a uvidíš na akých krátkych úsekoch sa to dá.
Re #55688 SKODA-Sanos: Podľa mňa by bolo najlešpie trať spojiť so súčasnou sieťou.
Re #55708 petert: Jednotný 12 min. interval bol zavední v E doprave začiatkom 90. rokov.
Re #55730 S499.1023: Plný súhlas s tvojimi nazormi na Presbourga, aquilu, and comp.